Toon posts:

Diablo 2 vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik die "speciale" hamer moet vinden, die de blacksmith nodig heeft?

Ik weet waar ik hem moet zoeken, de "Monnestary", maar ik loop al uren te dolen , en ik kan hem niet vinden :(

Kan iemand mij vertellen waar die monnastery zit?

please?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tamoe Higlands -> monastary -> Outer Cloister -> jail level 1

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Hij zit in de Barracks, niet naar Jail lopen maar eerst heel Barracks doorzoeken.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 26 juli 2001 17:48 schreef zanac het volgende:
Hij zit in de Barracks, niet naar Jail lopen maar eerst heel Barracks doorzoeken.
oeps :) das waar ook idd :) sowwy

Verwijderd

Topicstarter
en waar zijn die barracks dan??

Verwijderd

ja hee die moet je toch wel kunnen vinden

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Monastery is 1 groot gebouw dat mis je echt niet. Volgens mij moet jij eerst maar eens wat langer spelen want anders blijven we vragen beantwoorden ben ik bang...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

je heb een map en loop heel de kaart door
kom je vaneigens tegen

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 schreef Techwarrior o.a. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die monnastery zit?
En waar zijn die barracks dan??

please?
Hou je aan de volgende 2 regels, dan kan het niet misgaan:

1. Ga op een waypoint staan en schrijf de volgorde op, zodat je niet terugloopt in een 'oud' veld
2. Loop langs de zijkanten van het veld, tot je de doorgang naar het nieuwe veld vind.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-10 21:43

Boekster

Naimoholic

Hij zit in de barracks inderdaad. Als je hoort: "I will make weapons from your bones!" zit je iig goed. Komt dan een vetklep op je af, die je even moet afbreken. Daarachter hangt hij als het goed is in een soort rek.

Music Addicted

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:08

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

De plek waar het hamertje ligt / staat, is op de automap ook nog eens extra aangegeven met...tada: een klein hamertje ;)

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat je die kan missen :P

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Overigens is de beste tactiek om diablo te spelen, gewoon elk hoekje en gaatje van elk veld te ontdekken. Zodoende kom je alles tegen, kill je veel monster waardoor je experience krijgt en kom je veel meer dingen tegen waar je items krijgt. Daarbij is het spel hardstikke lineair dus als je op deze manier speelt kan het bijna niet mis gaan.

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 04:11 schreef Dannizman het volgende:
Overigens is de beste tactiek om diablo te spelen, gewoon elk hoekje en gaatje van elk veld te ontdekken. Zodoende kom je alles tegen, kill je veel monster waardoor je experience krijgt en kom je veel meer dingen tegen waar je items krijgt. Daarbij is het spel hardstikke lineair dus als je op deze manier speelt kan het bijna niet mis gaan.
yep klopt

Verwijderd

Vind de paden volgen ook wel handig :)

Verwijderd

als je alleen maar de paden volgt, mis je een hoop. al kies ik er in act 3 wel voor om zoveel mogelijk de paden te volgen ( wat een kl*te act )

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 15:30 schreef Rude-e het volgende:
als je alleen maar de paden volgt, mis je een hoop. al kies ik er in act 3 wel voor om zoveel mogelijk de paden te volgen ( wat een kl*te act )
Tsja, dan kom je nooit in Hell op level 35 :P

Verwijderd

hmm, ik denk niet dat een level 35 fanapally veel zal uithalen. dan level ik liever in normal en nightmare een beetje meer

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
als ej ff op TAB drukt krijg je de automap, als je daar ergens een icoontje van een hamer ziet, loop er eens heen.. druk ALT in en je ziet alle items liggen
een goud gekleurige Horadric Malus is wat je zoekt...

Oh.. en wacht ff met imbue te gebruiken tot je het spel 3 keer hebt uitgespeeld.
kan kun je teminste 3 GOEIE rares maken uit high level superiour items.

I want to live forever, so far.. so good.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
er zijn de laatste tijd wel vaak vragen van mensen die de weg kwijt zijn in ACT I (!!)..Er zijn dus toch best nog wat mensen die Diablo II gaan kopen + de uitbreiding :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:29
er lopen gewoon paden, ik snap niet dat je dan de weg kwijt kunt raken,

ik zelf gebruik nooit de paden, ik kam elk veld helemaal uit voor ik verder ga

Verwijderd

Tamoe Highland -> The Monastery Gates -> Outer Cloister (er is een waypoint hiet) -> Barracks -> Jail level 1/2/3 -> Outer Cloister -> The Cathedral -> Catacombs 1/2/3/4

In de Barracks ligt die hamer die je zoekt.
In Catacombs 4 zit Andariel.

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Mmm. toch wel vreemd dat mensen in act1 de weg kwijtraken.

Ik loop bijna konstant met de map zichtbaar en daarop zie je precies op welke gebieden je al wel of niet geweest bent.

De Tamoe Higlands bereik je volgens mij direct wanneer je de Black Marsh uit bent. In de Black Marsh zit je als je door zo'n tunnel in de bergen gaat.

Hoewel de maps random zijn is het mij opgevallen dat bij elke act1 die ik ben tegengekomen de Monnestery ergens rechtsbovenin is... net zoals dat kerkhof met bloodraven bij mij altijd linksbovenin zit... random :?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Dat met die monastery klopt wel maar die cemetary zit ook wel eens op andere plekken.. Wat ik toendertijd jammer vond aan diablo 2 was dat ze zeiden dat het allemaal random was maar als je een beetje kijkt lijken het net templates die je zo ff kan genereren. Kijk ik dacht toen aan random = het land totaal anders elke keer, maar hier staan de hele tijd die muurtjes er om heen enzo..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Andariel is een watje.
Die gast in Act 2 zuigt. met zijn bagger lightning sloopt ie je zo. Had in mijn open tijd een leuk schildje voor dat soort gasten gemaakt. Resistance to all van minimaal 50% het is zelfs mogelijk om een full resistance schild te maken :)

Verwijderd

hehe, die gast in act2 ( duriel ) heb ik per ongeluk verslagen zonder wapens. ( en ik maar denken dat ik zoveel health verloor en hij bijna niet ) gelukkig had ik me ama bij me

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zondag 29 juli 2001 14:07 schreef The Dude het volgende:
Andariel is een watje.
Die gast in Act 2 zuigt. met zijn bagger lightning sloopt ie je zo. Had in mijn open tijd een leuk schildje voor dat soort gasten gemaakt. Resistance to all van minimaal 50% het is zelfs mogelijk om een full resistance schild te maken :)
andariel is idd watje, gewoon met sorc blaze aan en rennen maar :P af en toe een firewal erbij samen met static, maar gewoon blijven bewegen, kosten me 3 sorc's voor ik em doorhad dat ik beter op fire tree kon richten, hoewel ik toen ik op nightmare in act 4 kwam daar allemaal fire resist beesies tegekwam :( dus kon ik weer opnieuw beginnen

heb nu gefocused op static, warmth, fireball, iceorb, iceblast en manashield

verder 1 punt in teleport en 1 in tekekineseis, de rest met 1 opgevuld om verder te komen

maar sorc is best wel sterk, in vergelijking met de andere ventjes, stop daar Tal Rasha's wrapppings bij, en je bent practisch unstopable :), ik moet alleen nog die armor en die riem hebben

zijn hier ook shapeshifting druids?? en zo ja wat is een beetje een goede combo??

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Sorcs worden toch vet generfed ..

Verwijderd

ge-wat?

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 30 juli 2001 13:45 schreef Pjemco het volgende:
ge-wat?
ge-zwakker maakt :P

Verwijderd

ik vindt sorcies in de eerste twee diffs toch wel een van de makkelijkste classes om mee te spelen, lekker orben op level slvl 27, equipment maakt geen ruk uit, dus je kan je compleet richten op het vinden van items

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik vindt nog steeds m'n necromancer nog steeds het beste waar ik mee gespeeld hebt. Daarmee liep ik gewoon van het ene veld na het andere, elke keer iron maiden op die skeletjes te kasten (die op hell in hell in 1 klap doodgaan, maar goed :>) ) en corpse explosion... verder nog wat punten in bone-armor en misschien bonespear. Al je stat-punten in energie en gaan...

met m'n assasin is het heel wat moeilijker...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 30 juli 2001 13:54 schreef Shade het volgende:

[..]

ge-zwakker maakt :P
mag idd wel, ze zijn nu gewoon vet sterk

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Op maandag 30 juli 2001 09:51 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]
zijn hier ook shapeshifting druids?? en zo ja wat is een beetje een goede combo??
Ik ben nu werewolf druid, nogmaar level 21 dus ik kan nog geen fury, maar ik heb alle punten tot nu toe in werewolf en lycanthropy ik weet nog niet of ik ook ga summonen.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 30 juli 2001 16:24 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

mag idd wel, ze zijn nu gewoon vet sterk
Precies, ik vind het ook zwaar irritant om met een sorc in mijn party te hebben...
Ik zit bijvoorbeeld al een tijdje te zwoegen om door de Worldstone Keep heen te komen, komt er een sorceress aan, Firewall hier, fw daar, alles dood... She makes it all look so simple..

En het is saai voor mij want de schade die ik uitdeel valt in het niet met de schade die FW toericht.. :(

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 30 juli 2001 17:02 schreef Shade het volgende:

[..]

Precies, ik vind het ook zwaar irritant om met een sorc in mijn party te hebben...
Ik zit bijvoorbeeld al een tijdje te zwoegen om door de Worldstone Keep heen te komen, komt er een sorceress aan, Firewall hier, fw daar, alles dood... She makes it all look so simple..

En het is saai voor mij want de schade die ik uitdeel valt in het niet met de schade die FW toericht.. :(
ja die secht aso, lvl 10 FW met met een lvl 10 fire mastery geeft een firewall van 2000+ damage per seconde, das echt volledig uit proproties, daarom speel ik ook de laatste tijd liever met druid, lekker als teddybeer rondlopen en wat monster bitchslappen :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 30 juli 2001 16:33 schreef Reefer het volgende:

[..]

Ik ben nu werewolf druid, nogmaar level 21 dus ik kan nog geen fury, maar ik heb alle punten tot nu toe in werewolf en lycanthropy ik weet nog niet of ik ook ga summonen.
ik heb een lvl 38 sumoning druid, meestal 3 dire wolfs, 5 raven, life stealing vine en die damage return spirit

plus ik cast zelf dan meestal die whirlwind enzo, maar die life bonussesn van die shapshifting zijn toch wel uitnodigend om een nieuwe druid te maken

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 01:25

Smurf

Detri

Op maandag 30 juli 2001 17:02 schreef Shade het volgende:

[..]

Dat vind ik nog niet eens het ergste.. exp leechen is af en toe wel makkelijk. Maar er zijn de laatste tijd teveel sorcs die fw onder je voeten doen, naar town gaan en hostile.

)

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 30 juli 2001 23:16 schreef smurv het volgende:

[..]

Dat vind ik nog niet eens het ergste.. exp leechen is af en toe wel makkelijk. Maar er zijn de laatste tijd teveel sorcs die fw onder je voeten doen, naar town gaan en hostile.
Ja, maar exp leechen is saai en ik wil zelf ook iets doen ..
En tja, ze zullen er wel een reden voor hebben?

Verwijderd

hmmm mijn lvl 45 pala doet niet zoveel au maar een sorc die ik gezien heb doet met zijn/haar ;) firewaal 5000+ damage, das tog ook niet meer normaal...
als ik dat tog es kon met mijn palaatje dan was errug blij >:)
en ff over dat orben... dat werkt dus ook niet meer :( was wel makkerlijk :+

Verwijderd

ik heb zelf een lvl 64 sorc en dat orben dat werkt zeer zeker nog wel...

vooral de combo firewall/orb is erg leuk :)

beide op slvl 20 nu :)

maar die damage is idd wel ziekelijk 3000 damage per seconde met firewall...

Verwijderd

woei :P

Verwijderd

ben ik enigste die gewoon met barbaar speel :?
en act 3 zuigt haat imboorlinge :)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 17:51 schreef ReV3rEnD het volgende:
woei :P
|:( Oude }:O uit de sloot halen :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah. Woei terug dus :P

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.