>>>
[ Voor 100% gewijzigd door Kippenoma op 27-07-2020 17:48 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Kippenoma op 27-07-2020 17:48 ]
[ Voor 2% gewijzigd door Microkid op 27-07-2020 18:22 ]
Due eigenlijk moeten we een soort van nationale klickdag organiseren om van de banners af te komen?rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:10:
@Kippenoma Ze dragen namelijk ook kosten af per klik / listing en daar haalt Tweakers zijn inkomsten vandaan.
[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 27-07-2020 18:22 ]
Dat is een veel goedkopere en makkelijkere optie voor, voor slecht 12 euro per jaar ben je al van de banners af.computerjunky schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:19:
Due eigenlijk moeten we een soort van nationale klickdag organiseren om van de banners af te komen?
Gewoon een dagje webshops klikken en weg met die banners voor de rest van het jaar ?
Tja wat kan ik zeggen ik hou van moeilijk en buiten de regeltjes om werken.rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:22:
[...]
Dat is een veel goedkopere en makkelijkere optie voor, voor slecht 12 euro per jaar ben je al van de banners af.
Dat was mij duidelijk. Mijn reactie was ook semi-sarcastisch. En heb dat nu verduidelijkt met een smiley.computerjunky schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:25:
Was natuurlijk ook niet serieus maar hoop dat dat wel duidelijk was.
Nee, want dan raakt de conversie uit balans, gaan webshops veel betalen voor nutteloos traffic en stappen ze uit de pricewatch want het levert te weinig opcomputerjunky schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:19:
[...]
Due eigenlijk moeten we een soort van nationale klickdag organiseren om van de banners af te komen?
Gewoon een dagje webshops klikken en weg met die banners voor de rest van het jaar ?
Dat is niet compleet; we hebben ook mensen in dienst die actief webshops benaderen.rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:10:
@Kippenoma webshops moeten zichzelf aanmelden in de Pricewatch.
Ik weet niet wat voor contact er met Steam is geweest, maar het is vast wat complexer dan 'niet willen betalen'. Althans, dat is dan de uiteindelijke conclusie maar er komt meer bij kijken dan stampvoetend 'ik wil niet' roepenZe dragen namelijk ook kosten af per klik / listing en daar haalt Tweakers zijn inkomsten vandaan.
Steam zal die kosten waarschijnlijk niet willen betalen en daarom staan ze niet in de PW.
[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 14-08-2020 15:53 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq