Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Goedendag,

Waar kan ik de originele OnePlus (5T) oplader kopen of nog beter bestellen in NL?
Ik ben erg paranoide om een neppe lader te bestellen, met alle gevolgen van dien thuis.

Ik kijk wel eens op Bol.com en Google, maar soms zie ik ze met en zonder dash op staan, maakt het erg moeilijk.

Dank jullie wel!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik heb op bamiexpress wel eens een "originele" oneplus lader gekocht, geen idee of ze echt origineel waren maar ze doen het prima (ondersteunt dash charge ook prima) en het waren degelijke laders

(ik kon geen enkel verschil ontdekken met mijn originele lader, tot aan de specificaties die op de stekker geprint zijn aan toe)

[ Voor 25% gewijzigd door ImNotnoa op 10-05-2019 10:30 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Zucht123 dit gaat over accessoires, dus schopje van AND naar WAO.

Op de website van OnePlus verkopen ze dat ding ook gewoon: https://www.oneplus.com/n...fast-charge-power-adapter.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 10-05-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:38:
[mbr]@Zucht123 dit gaat over accessoires, dus schopje van AND naar WAO.[/]

Op de website van OnePlus verkopen ze dat ding ook gewoon: https://www.oneplus.com/n...fast-charge-power-adapter.
Mijn oprecte excuses.
Krijg je dan daar geen extra verzendkosten bij die je voor de deur moet betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zucht123 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:43:
Krijg je dan daar geen extra verzendkosten bij die je voor de deur moet betalen?
Waarom zou je die krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En als je je echt zorgen maakt; T-Mobile is/wordt over enkele weken officieel OnePlus partner dus dan kan je waarschijnlijk ook accesoires daar kopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London_Wyverns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:38
Zucht123 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:19:
Goedendag,

Waar kan ik de originele OnePlus (5T) oplader kopen of nog beter bestellen in NL?
Ik ben erg paranoide om een neppe lader te bestellen, met alle gevolgen van dien thuis.

Ik kijk wel eens op Bol.com en Google, maar soms zie ik ze met en zonder dash op staan, maakt het erg moeilijk.

Dank jullie wel!
Ik heb voor mijn OnePlus 5 een originele OnePlus auto oplader gekocht op AliExpress en die werkt uitstekend. Laadt net zo snel op als dat ie zou moeten en kost een fractie van die je via hun site koopt.
Pagina: 1