Hallo!
Ik heb een Samsung UE55NU7100 televisie in combinatie met een Onkyo TX-SR333 receiver waar ik tot voor kort HDMI-CEC + ARC prima had lopen! Maar helaas werkt het sinds kort niet meer - en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nu fout heb gedaan. Kabel is High Speed HDMI kabel.
Kabel van TV > receiver is niet vervangen (nadat het wegviel), dus daar zou het niet aan moeten liggen?
Geprobeerd:
- CEC/Arc op receiver aan uit
- CEC/Arc op tv aan/uit
- TV gereset
- Receiver gereset
- Alle (andere) kabels uit de receiver + reset
- Andere kabel
Andere apparatuur:
- PS3
- X360
- BR speler
- T-mobile bakje (Entone)
- Nvidia Shield (CEC staat uit)
Ik ben eerlijk gezegd het spoor kwijt, maar wellicht vergeet ik iets heel simpels?!
Hieronder nog een paar foto's van de instellingen/kabels.
TV/Audio settings, waar ik voorheen (volgens mij, hehe) toch echt "receiver" had staan.

Anynet+ staat aan

HDMI-CEC staat aan
Hierna krijg ik de melding "Searching... No RIHD device found" + "RIHD is on"

Iemand tips of zelfs de oplossing?
Ik heb een Samsung UE55NU7100 televisie in combinatie met een Onkyo TX-SR333 receiver waar ik tot voor kort HDMI-CEC + ARC prima had lopen! Maar helaas werkt het sinds kort niet meer - en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nu fout heb gedaan. Kabel is High Speed HDMI kabel.
Kabel van TV > receiver is niet vervangen (nadat het wegviel), dus daar zou het niet aan moeten liggen?
Geprobeerd:
- CEC/Arc op receiver aan uit
- CEC/Arc op tv aan/uit
- TV gereset
- Receiver gereset
- Alle (andere) kabels uit de receiver + reset
- Andere kabel
Andere apparatuur:
- PS3
- X360
- BR speler
- T-mobile bakje (Entone)
- Nvidia Shield (CEC staat uit)
Ik ben eerlijk gezegd het spoor kwijt, maar wellicht vergeet ik iets heel simpels?!
Hieronder nog een paar foto's van de instellingen/kabels.
TV/Audio settings, waar ik voorheen (volgens mij, hehe) toch echt "receiver" had staan.

Anynet+ staat aan

HDMI-CEC staat aan

Hierna krijg ik de melding "Searching... No RIHD device found" + "RIHD is on"

Iemand tips of zelfs de oplossing?
[ Voor 13% gewijzigd door Elm0 op 09-05-2019 22:30 ]