Vorige week een nieuwe modem ontvangen van Ziggo, nadat ik plots mijn oude modem niet meer kon gebruiken heb ik de nieuwe er maar tussen gehangen. Sindsdien heeft het bekabelde internet moeite om de verbinding te behouden. Over het algemeen valt het internet om het x aantal minuten, dan wel seconden, weg en hersteld zich uiteindelijk weer. Heeft ook een paar een uur achter elkaar gewerkt een avond.
Al aardig wat tijd gespendeerd met Ziggo poppetjes aan de telefoon waar je uiteindelijk niks wijzer van wordt. Komt in principe eind volgende week een monteur langs maar vanzelf sprekend wil ik nu goed internet en niet pas over een week.
Heb het idee dat mijn computer nog te graag met de oude modem wil communiceren. Netwerkadapter zou goed moeten staan(automatisch toewijzen v4) en ook al diverse ''ipconfig en Netsh......'' commands geprobeerd maar de eindstand is dat het nog steeds ellende is.
Iemand die het probleem herkent?
Al aardig wat tijd gespendeerd met Ziggo poppetjes aan de telefoon waar je uiteindelijk niks wijzer van wordt. Komt in principe eind volgende week een monteur langs maar vanzelf sprekend wil ik nu goed internet en niet pas over een week.
Heb het idee dat mijn computer nog te graag met de oude modem wil communiceren. Netwerkadapter zou goed moeten staan(automatisch toewijzen v4) en ook al diverse ''ipconfig en Netsh......'' commands geprobeerd maar de eindstand is dat het nog steeds ellende is.
Iemand die het probleem herkent?
https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten