vliering is niet meegenomen in huurcontract

Pagina: 1
Acties:
  • 9.183 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinlunenborg
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-06-2024
Mijn vraag
Hallo allemaal, bij deze wil ik graag een antwoord op mijn vraag en hoop dat dit het perfecte medium is...

Inmiddels woon ik bijna 2 jaar in mijn huurwoning (lees studio) op de derde verdieping, ik deel de trap en voordeur met de buren. Wel heb ik zelf mijn eigen voordeur.
Boven het plafond van mijn woning bevind zich een vliering, deze is al lang niet meer in gebruikt (ik heb er een notitieboekje gevonden uit 1973) en hij ligt vol met spullen. Ook moet ik erbij vermelden dat er geen voorziening is om deze te bereiken, enkel een luik in het plafond. De vliering is niet meegenomen in de huurovereenkomst en ik heb zo'n sterk gevoel dat mijn huurbaas geen idee heeft van deze ruimte. Nu luid dus de vraag of ik de vliering mag gebruiken?

Ik hoop dat er iemand is die hier een antwoord op weet, ik ben eerst aan het uitzoeken of dit wettelijk is toegestaan, hierna wil ik hem leeghalen en bruikbaar maken.

Groet,

Melvin

Beste antwoord (via melvinlunenborg op 09-05-2019 21:39)

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Wim-Bart schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:07:
Aanname dar je huisbaas er niks van weet is natuurlijk helemaal fout. Ik heb meer het gevoel dat je probeert te achterhalen hoe je de ruimte kan toe-eigenen zonder slapende honden (je huisbaas) wakker te maken.

Ik heb slecht nieuws,je mag het niet gebruiken en dat je er al bent geweest valt onder braak. Je hebt zelf al iets meegenomen, ern notitieblokje, wat dus ook nog eens diefstal is. Kortom, je hebt al twee strafbare feiten gepleegd.

Dus eerst even naar huisbaas. Dat is je kortste route.
Ts vindt een begaanbare ruimte die alleen te bereiken is via zijn gehuurde woning en dat is dan inbraak?!

TS heeft een notitie blokje gevonden en dat is dan diefstal? waar lees jij dat het nu verdwenen is misschien ligt er nog wel en heeft TS het alleen gelezen. Of heb je de politie al gebeld?
melvinlunenborg schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:51:
Mijn vraag
Hallo allemaal, bij deze wil ik graag een antwoord op mijn vraag en hoop dat dit het perfecte medium is...

Inmiddels woon ik bijna 2 jaar in mijn huurwoning (lees studio) op de derde verdieping, ik deel de trap en voordeur met de buren. Wel heb ik zelf mijn eigen voordeur.
Boven het plafond van mijn woning bevind zich een vliering, deze is al lang niet meer in gebruikt (ik heb er een notitieboekje gevonden uit 1973) en hij ligt vol met spullen. Ook moet ik erbij vermelden dat er geen voorziening is om deze te bereiken, enkel een luik in het plafond. De vliering is niet meegenomen in de huurovereenkomst en ik heb zo'n sterk gevoel dat mijn huurbaas geen idee heeft van deze ruimte. Nu luid dus de vraag of ik de vliering mag gebruiken?

Ik hoop dat er iemand is die hier een antwoord op weet, ik ben eerst aan het uitzoeken of dit wettelijk is toegestaan, hierna wil ik hem leeghalen en bruikbaar maken.

Groet,

Melvin
Gewoon vragen bij je Huisbaas je hebt het nu niet dus als die nee zegt verlies je ook niks.

Si vis pacem, para bellum

Alle reacties

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:34

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik hoop dat er iemand is die hier een antwoord op weet
Gokje, je huisbaas?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ExtendedCaesar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 23:01
Mijn vraag

Groet,

Melvin
Inderdaad eerst een met je huisbaas spreken? Tot die tijd niet. Je hebt immers niet voor gebruik ervan getekend...

Edit: als ie stokoud is, en je vind er een boekje uit 1973.. Bestaat de kans dat ie daar z'n spullen zelf opslaat?

Als de vliering niet is opgenomen in het contract, ook niet gebruiken. Eerst overleggen met je huisbaas. Uit je reactie hieronder krijg ik het gevoel dat je van hem nee verwacht en hier een ja zoekt...

[ Voor 11% gewijzigd door ExtendedCaesar op 09-05-2019 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinlunenborg
De huisbaas is stokoud en heeft er dus volgens mij geen idee van, ik wil in ieder geval graag weten wat er wel en niet is toegestaan.. de huisbaas verbied ook een elektrisch kacheltje i.v.m. stroomverbruik.
niet te vergeten dat ik zelf de stroomrekening betaal.

[ Voor 11% gewijzigd door melvinlunenborg op 09-05-2019 20:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:39
Je hebt contractueel geen enkel recht om hem te gebruiken, dus heel simpel: nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
melvinlunenborg schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:58:
de huisbaas verbied ook een elektrisch kacheltje i.v.m. stroomverbruik.
Wat heeft dit er nou in godsnaam mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 23:14
De huisbaas is stokoud en heeft er dus volgens mij geen idee van, ik wil in ieder geval graag weten wat er wel en niet is toegestaan.. de huisbaas verbied ook een elektrisch kacheltje i.v.m. stroomverbruik.
Is ook complete onzin, dit kan een huisbaas helemaal niet verbieden....

edit:
om hoeveel spul gaat het/wat wil je er zelf neerzetten? Als het om een paar koffers of dozen gaat zou ik sterk overwegen wat ruimte te maken op de vliering en je spul er neer te zetten. Komt toch niemand achter en als wel, dan gewoon verontschuldigen en weghalen.

[ Voor 23% gewijzigd door Fr33z op 09-05-2019 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinlunenborg
BFmango schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:59:
[...]

Dat niet alles wat hij zegt ook waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinlunenborg
Fr33z schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:00:
[...]

Is ook complete onzin, dit kan een huisbaas helemaal niet verbieden....
Ik trek me wat betreft die kachel natuurlijk ook niks aan, ik ga natuurlijk niet in de kou zitten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:23
Hielko schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:58:
[...]

Je hebt contractueel geen enkel recht om hem te gebruiken, dus heel simpel: nee.
Dat ligt er maar aan. We weten niet wat het huurcontract zegt.

Zonder nadere bepalingen kun je beginsel kun je best aannemen dat je de ruimte achter je voordeur kunt gebruiken.

Als de ruimte overduidelijk actief in gebruik is (als opslag) dan is dat een contra-indicatie.

Wat topicstarter in elk geval niet wil doen is schade toebrengen aan datgene wat daar opgeslagen is.

[ Voor 3% gewijzigd door Rukapul op 09-05-2019 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinlunenborg
Rukapul schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:02:
[...]

Dat ligt er maar aan. We weten niet wat het huurcontract zegt.

Zonder nadere bepalingen kun je beginsel kun je best aannemen dat je de ruimte achter je voordeur kunt gebruiken.

Als de ruimte al overduidelijk in gebruik is (als opslag) dan is dat een contra-indicatie.

Wat topicstarter in elk geval niet wil doen is schade toebrengen aan datgene wat daar (naar eigen zeggen achtergelaten) opgeslagen is.
Helemaal gelijk, ik heb over de achtergelaten spullen al eens iets gelezen. hiervoor zou ik contact op moeten nemen met de huurbaas en het is weer zijn taak om de oude bewoners (indien mogelijk) in te lichten.. wanneer die zijn ingelicht moet er een tijd worden gegeven om de spullen alsnog op te halen, anders zijn ze van mij aan gaan de naar de stort

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Aanname dar je huisbaas er niks van weet is natuurlijk helemaal fout. Ik heb meer het gevoel dat je probeert te achterhalen hoe je de ruimte kan toe-eigenen zonder slapende honden (je huisbaas) wakker te maken.

Ik heb slecht nieuws,je mag het niet gebruiken en dat je er al bent geweest valt onder braak. Je hebt zelf al iets meegenomen, ern notitieblokje, wat dus ook nog eens diefstal is. Kortom, je hebt al twee strafbare feiten gepleegd.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +8 Henk 'm!

• 42dpi
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ts vindt een begaanbare ruimte die alleen te bereiken is via zijn gehuurde woning en dat is dan inbraak?!

TS heeft een notitie blokje gevonden en dat is dan diefstal? waar lees jij dat het nu verdwenen is misschien ligt er nog wel en heeft TS het alleen gelezen. Of heb je de politie al gebeld?
Mijn vraag

Groet,

Melvin
Gewoon vragen bij je Huisbaas je hebt het nu niet dus als die nee zegt verlies je ook niks.

Acties:
  • +46 Henk 'm!

• BFmango

Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/well-that-escalated-quickly-quick-meme-com-19310781.png

Volgens deze Tweakert gaat de topicstarter gewoon keihard de gevangenis in! *O* -O- o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinlunenborg

over het niet wakker maken van slapende honden zit zeker een kern van waarheid in, voor wat betreft die strafbare feiten vraag ik me wel af hoe letterlijk ik dat moet nemen hoor. je kan het toch niet gek noemen als ik graag wil weten wat er achter het luik in mijn plafond zit.. dat ik dan op onderzoek uitga als ik iets vind is dan toch niet gek? tevens heb ik gewoon zelf de sleutel van mijn gehuurde woning dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Dat de opgang in zijn huis is geeft nog niet aan dat je er zo maar in mag. Er zijn genoeg plaatsen waar je niet in mag ondanks dat de toegang via een ander terrein loopt.

Daarnaast dat notitie boekje,ik had begrepen dat hij deze mee had genomen. Zo niet valt het wel mee, maar wat voor iemand waardeloos lijkt, kan voor een ander onvergoedbare waarde hebben.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinlunenborg
Wim-Bart schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:20:
Dat de opgang in zijn huis is geeft nog niet aan dat je er zo maar in mag. Er zijn genoeg plaatsen waar je niet in mag ondanks dat de toegang via een ander terrein loopt.

Daarnaast dat notitie boekje,ik had begrepen dat hij deze mee had genomen. Zo niet valt het wel mee, maar wat voor iemand waardeloos lijkt, kan voor een ander onvergoedbare waarde hebben.
Oke, ik snap je standpunt maar man.. wat een drama zeg.. sorry hoor dat een 19 jarige niet het wetboek in de kast heeft liggen :P :P :P

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• melvinlunenborg
Inmiddels de huurbaas gebeld en om toestemming gevraagd, huurbaas heeft akkoord gegeven om de ruimte te gebruiken en alle spullen die erop liggen ga ik wel een oplossing voor zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wim-Bart schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:20:
In mijn studentenkamer destijds was er ook een deur waarmee ik naar een andere kamer kon. De deur was een brandverlaatroute, maar ging wel via een andere kamer. Dat die deur er is betekent niet dat ik zomaar die ruimte in mag (behalve om te ontsnappen).

In het contract was ook een clausule opgenomen dat de werking van de deur zo nu en dan gecontroleerd mocht worden. De huisbaas begreep alleen niet dat dit op afspraak moet, ondanks dat dit niet in het contract staat. Als huisbaas van de TS dus bij de ruimte wil komen en jouw kamer is de enige route, dan moet hij daar wel een afspraak voor maken maar je kunt hem de toegang niet zomaar weigeren.
melvinlunenborg schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:30:
Inmiddels de huurbaas gebeld en om toestemming gevraagd, huurbaas heeft akkoord gegeven om de ruimte te gebruiken en alle spullen die erop liggen ga ik wel een oplossing voor zoeken.
Goed geregeld. Zorg er wel voor dat je hier een logbestand van hebt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Trommelrem op 09-05-2019 21:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Top dat het geregeld is. Nu nog eigenaren achterhalen van de spullen. Want niks ergers dat huisbaas afspraak is vergeten en dan opeens de eigenaren voor je deur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Wim-Bart schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:37:
Top dat het geregeld is. Nu nog eigenaren achterhalen van de spullen. Want niks ergers dat huisbaas afspraak is vergeten en dan opeens de eigenaren voor je deur staan.
Als het er al sinds circa 1973 ligt dan is de verjaring al geweest dit is 20jaar (als het van een oud bewoner is) Dus laat je iets liggen bij een ander zonder communicatie of overeenkomst kan je fluiten op aanspraak na 20 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:34

CyBeRSPiN

sinds 2001

Mooi, had ik toch gelijk met mn eerste post B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
BFmango schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:59:
[...]

Is natuurlijk ter illustratie dat die huisbaas een paar steken los heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:52
Hielko schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:58:
[...]

Ik heb geen idee hoe het huurcontract van TS er precies uitziet natuurlijk.

Maar ik heb ook nog nooit een huurcontract gehad waarbij alle ruimten achter de 'voordeur' beschreven zijn. Wat ik van huurcontracten weet is dat er doorgaans beschreven staat dat je woonruimte huurt op adres X, appartement/studio Y met (mede)gebruik van bergruimte Z en tuin A en eventueel gedeeld gebruik van keuken/woonkamer/badkamer.

Maar nooit "appartement/studio Y bestaande uit kamer(s), badkamer, keuken etc.

Gewoon iets als "studio Y, welke zich bevindt op de 2e etage aan de achterzijde van het pand op adres X" Wat zich binnen het pand achter de voordeur bevindt hoort dan gewoon bij studio Y.

Juist wanneer in dit geval de vliering niet bij de woonruimte zou horen, zou dat expliciet vermeld moeten worden.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Ik heb hier ook boekjes met foto's en nototieboekjes uit 1952 liggen. Alleen ik zou heel boos worden wanneer deze opeens weg gegooid zoudrn worden. Want is 1 van de weinige dingen nog van mijn Opa.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Laatst online: 13-02-2021
Wim-Bart schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 00:00:
Ik heb hier ook boekjes met foto's en nototieboekjes uit 1952 liggen. Alleen ik zou heel boos worden wanneer deze opeens weg gegooid zoudrn worden. Want is 1 van de weinige dingen nog van mijn Opa.
Aah, en die heb je ook liggen op een zolder van een pand dat je verhuurd? Ja, logische plek om dingen met emotionele waarde op te slaan. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

kabeltjekabel schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 00:32:
[...]

Aah, en die heb je ook liggen op een zolder van een pand dat je verhuurd? Ja, logische plek om dingen met emotionele waarde op te slaan. 8)7
Liggen well in een opslag ja, boven een garage, omdat ik thuis de ruimte niet heb. En die garage is verhuurd door mijn zus :) Maar daar zijn wel; afspraken over gemaakt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Wim-Bart op 10-05-2019 03:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
kabeltjekabel schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:00:
[...]

Is natuurlijk ter illustratie dat die huisbaas een paar steken los heeft.
Als ik huisbaas zou zijn dan zou ik het gebruik van elektrische kachels ook ter discussie stellen vanwege het achterlijke stroomverbruik en brandgevaar.

Zo vreemd vind ik dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-05 13:16
BFmango schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:05:
[...]

Als ik huisbaas zou zijn dan zou ik het gebruik van elektrische kachels ook ter discussie stellen vanwege het achterlijke stroomverbruik en brandgevaar.

Ook als je met je huurder hebt afgesproken dat hij gewoon zelf zijn/haar stroomrekeningen betaalt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-05 10:29
[...]

Dan mag die huisbaas ook er voor zorgen dat die extra kachels niet nodig zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

[...]

TS betaald zelf de stroom (Hoe geen idee)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:52
[...]

Waarom?

1: Je huurder is verantwoordelijk voor het betalen van de elektra kosten. Waarom zou jij je er druk om maken dat de energierekening wat hoger wordt. Ja, ook bij een huur 'inclusief' moet uiteindelijk de huurder gewoon opdraaien voor de hogere kosten. Het deel van de huur wat uit 'servicekosten' bestaat, moet namelijk jaarlijks middels een afrekening verrekend worden. Je bent als verhuurder verplicht om die afrekening te versturen.

2: Elektrische kachels an sich zijn helemaal niet brandgevaarlijk. Wanneer je je als verhuurder zorgen maakt om brandgevaar bij het gebruik van elektrische kachels, dan moet je met zéér hoge prioriteit een installateur inschakelen om de veiligheid van de technische installaties in het door jou verhuurde pand eens grondig na te lopen.

3: Als je ondanks bovenstaande twee punten als verhuurder toch wil voorkomen dat je huurder(s) elektrische kacheltjes gebruiken, zorg dan simpelweg dat de huurders op een andere wijze hun woonruimte fatsoenlijk kunnen verwarmen en waarbij elke huurder afzonderlijk de temperatuur in zijn woonruimte kan regelen.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:59
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het was al kort aangestipt, maar toch:
Zorg dat je /een schriftelijke bevestiging hebt (e-mailtje) voor je iets weggooit. Bijv.: stuur een mailtje: "Zoals (datum/tijd) besproken ligt er op de vliering nog spullen. Begreep ik goed dat u dit niet hoeft te zien, dat ik alles kan weggooien?" --> "ga je gang". Beide opslaan ;)

Ook: mocht er iets van mogelijk sentimentele waarde zijn dan kan een vorige bewoner of diens familie, het waarderen als je er contact mee zou opnemen. En zoek naar oude boeken, strips, etc. Die kunnen mooi een paar maanden huur opleveren maar zie ook dan eerst die schriftelijke bevestiging.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
@melvinlunenborg "Vroeger" was een vliering vaak geen "echte"ruimte en daar kon/mocht je ook niets mee. Het was vaak alleen een toegangsluik (geen vaste trap of zelfs vlizotrap) tot de onderzijde van het dak (voor onderhoud/lekkage etc.) of toegang tot verdeeldozen voor elektra in de plafonds die alleen via de bovenzijde bereikbaar waren.

Een echte balklaag was vaak niet aanwezig en men kon daar geen vloer op kon leggen i.v.m. de draagkracht., er waren vaak alleen dunne balken/planken ("plafonddragers') die alleen de functie hadden om het plafond omhoog te houden maar niet geschikt waren als een dragende ondervloer om op te gaan staan. Er was dan ook geen vloer om op te gaan staan op de vliering. In de loop van de tijd gingen bewoners er soms planken of oude deuren opleggen en daarbovenop oude rommel zoals kerstversiering en dozen bewaren.

Veelal was de hoogte tussen de nokbalk/gordingen en de plafonddragers dusdanig laag dat je daar niet fatsoenlijk kon staan en was ook de stahoogte niet voldoende om als ruimte/kamer gebruikt te mogen worden (zelfde dat er ook ramen verplicht aanwezig moesten zijn) volgens de bouwbesluiten en normen. Hierdoor zal een vliering in oude huizen niet in een huurovereenkomst staan, aangezien het officieel geen ruimte/kamer/zolder/opbergkast is en ergo niet bestaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Breezers op 10-05-2019 13:02 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iruk1981
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-05 19:39
F_J_K schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:31:
[...]

Het was al kort aangestipt, maar toch:
Zorg dat je /een schriftelijke bevestiging hebt (e-mailtje) voor je iets weggooit. Bijv.: stuur een mailtje: "Zoals (datum/tijd) besproken ligt er op de vliering nog spullen. Begreep ik goed dat u dit niet hoeft te zien, dat ik alles kan weggooien?" --> "ga je gang". Beide opslaan ;)

Ook: mocht er iets van mogelijk sentimentele waarde zijn dan kan een vorige bewoner of diens familie, het waarderen als je er contact mee zou opnemen. En zoek naar oude boeken, strips, etc. Die kunnen mooi een paar maanden huur opleveren maar zie ook dan eerst die schriftelijke bevestiging.
Eens, leg het vast met een mailtje. Ik heb genoeg mensen gezien met mondelinge “afspraken” die opeens vergeten waren door de andere partij.

Verder veel plezier met de vliering, dat heb je goed geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtendedCaesar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 23:01
Nice! Toch goedgekomen dus. Is hiervoor al geopperd: zorg ff voor we een korte bevestiging "voor je eigen administratie".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54

Dus eerst even naar huisbaas. Dat is de kortste route.
Offtopic: Iets verkeerd gegeten gisteren, of ga je er altijd met een gestrekt been in ?

Goed geregeld, vaak is gewoon even overleggen de beste oplossing.

[ Voor 13% gewijzigd door boswandeling op 10-05-2019 21:16 . Reden: niet goed gelezen ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jansenab
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-02-2024
Modbreak:Een oud topic kicken is niet de bedoeling en al helemaal niet op deze manier. Aan de rest reageer dan gewoon niet.

[ Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 09-09-2021 09:40 ]

Anoniem: 258387

hai.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:06

FreakNL

Well do ya punk?

Ik was die vliering ook gewoon gaan gebruiken. Alle oude meuk in 1 hoek en mijn eigen spullen in de andere.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kemania_11
  • Laatst online: 31-05 23:12
Jansenab schreef op donderdag 9 september 2021 @ 01:23:
Luister.
Negeer al die moraalriddres.
Het is direct toegankelijk , en gelegen boven hetgeen je huurt.
Het hoort dus bij die kamer. en valt onder 'bergkast".
Het is een opbergruimte.. En die mag je gewoon gebruiken. Dat hoeft niet apart vermeld te worden.
Negeer al die afschuwelijke moraalridders hier, die zelf die zolder gewoon op zouden gaan, gewoon zouden gaan kijken en gewoon alles zouden besnuffelen.
Dat zou ik doen
dat doen zij
en dat doet iedereen.

Als er sinds 1973 niemand meer is geweest gaat het nergens meer over. Waarschijnlijk is die ouwe dementerende geit niet eens meer op de hoogte van die ruimte. Gewoon doen en gewoon gebruiken.
En volgende keer gewoon je mond er over houden. Nederland zit namelijk vol nsbers.
HIer zit het er vol mee zie ik al.

succes. trappie neerzetten en hup gewoon gebruiken.
Succes.

(wie moet er nou achter komen, nsbers die hier reageren soms? Gewoon mond houden en gebruiken als opbergkast. lekker handig.
Ik denk dat TS na 2 jaar wel de oplossing gevonden heeft, als hij er al nog woont.

Had gehoopt dat er 2 jaar er een spannende update van TS was gekomen over een zeer waardevolle vondst op de vliering...

[ Voor 4% gewijzigd door Kemania_11 op 09-09-2021 07:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:52

LankHoar

Langharig tuig

Ik neem aan dat @melvinlunenborg na bijna 2,5 jaar inmiddels de vliering al in gebruik genomen heeft, of wellicht zelfs al verhuisd is ;)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:09

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Voor iedereen die na twee jaar meent te moeten reageren:

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gewoon niet happen na een zinloze kick. Slotje erop.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.