Toon posts:

Namezero URL toont vanboven verkeerd ?

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo een account bij namezero, al ongeveer een half jaar. Nu bij mij komt er bovenaan in die url field steeds te staan http://mijn.gratiswebspace.be/mijnfile.htm ipv http://www.mijnsite.com... Is er een manier dat het WEL mijn www toont en dat het dus niet enkel als een link dient (die .com adres) zodat het nog een beetje mooi oogt ook ?

Dan nog iets, gaat het eigenlijk nog om daar zo een gratis account te nemen (op voorwaarde dat je die kutbanner hebt) ?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ja die is er.
code:
1
2
3
4
 ">
</HEAD><FRAMESET rows="100%,*" border=0 frameborder=0 framespacing=0
framecolor="#000000"><FRAME
src="HTTP://www.pagina.nl"><FRAME></FRAMESET></HTML> MEZZ

Dit is trouwens niet aan te raden, binnen de kortste keren is je domein weg.

Verwijderd

Topicstarter
dan doen we dat niet ;)

Maar gaat het nog om gratis account te reggen ? Btw gebruik jij die code ofzo ? Spreek je uit ervaring , Gewoon om te weten, want heb niet veel zin om men domain kwijt te raken :/

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 26 juli 2001 17:06 schreef GoldenOrb het volgende:
dan doen we dat niet ;)
Verstandig, reclame-balken weg halen is een soort van stelen namelijk.
Maar gaat het nog om gratis account te reggen ?
Nee, er komt geen reactie meer van Namezero tot blijdschap van velen hier.
Btw gebruik jij die code ofzo ? Spreek je uit ervaring , Gewoon om te weten, want heb niet veel zin om men domain kwijt te raken :/
Ja, ik spreek uit ervaring. ;(

Je moest een weten. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
godverd.. is er dan geen manier meer om een .com .org .net adres te verkrijgen gratis ? *snik* Kan toch niet ?

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Nope, de enige manier om dit nog te regelen is dmv sponsoring.

Verwijderd

Topicstarter
wil iemand me sponsoren ? :D

Het word een site met game reviews van PC, Xbox, PS2 .. we bestan uit 15 vrijwilligers. Allen zeer bekwaam, en het is engelstalige site..

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:29
Als je het echt serieus wil aanpakken, kun je het beste gewoon betalen voor domeinnaam en hosting.

Als het echt goed wordt, dan haal je dat geld er wel uit hoor!

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Met 15 man kan 't ook nooit een probleem zijn om die paar dollar per jaar te betalen...

Oftewel gewoon reggen.

Verwijderd

Wat word het voor een site? Dat reggen kost maar 70 dollar. Sponsering ? Je roept maar..

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:44
We zijn misschien wel geinteresseerd in hosting en de domeinnaam verzorgen. Moet je maar even een mailtje sturen naar info@cavemen.nl

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hier in nederland heb je bijvoorbeeld al bij Vevida een .com voor 125,- met 25MB hosting en 10 mailadressen (POP3) Dus ik zou er niet zo moeilijk over doen. Om dat ik niet wil spammen met vevida, kijk effe op www.webhosters.nl en kijk naar de nog goedkopere hosters!

20*350ZO45°

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kweenie of dat wel mag die code waeggeven, maarja.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26

Basszje

Reisvaap!]

Op donderdag 26 juli 2001 18:56 schreef RDK_NL het volgende:
Hier in nederland heb je bijvoorbeeld al bij Vevida een .com voor 125,- met 25MB hosting en 10 mailadressen (POP3) Dus ik zou er niet zo moeilijk over doen. Om dat ik niet wil spammen met vevida, kijk effe op www.webhosters.nl en kijk naar de nog goedkopere hosters!
Als dat per maand is vinnik het nog een heel bedrag hoor.
(niet iedereen is rijk :) )

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

ik kan .com.ru gratis krijgen

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23
Op donderdag 26 juli 2001 18:48 schreef geheugen het volgende:
Wat word het voor een site? Dat reggen kost maar 70 dollar. Sponsering ? Je roept maar..
.org kan je vanaf $9.95 per jaar reggen, inclusief volledige controle via web over je DNS gegevens (MX, CNAME, etc). Dan heb je het dus over net iets meer als een geeltje per jaar! En wellicht kan het ergens anders nog goedkoper. Je website host je dan bv. ergens op een gratis provider.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Koop er gewoon 1 en zit niet te zeiken! Ik wil dit gratis en dat gratis en ik wil dit goedkoop en zus goedkoop.

Beetje brak word je ervan van AL die vragen over NameZero en NameDemo.

SLOTJE plz!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:26

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ben het wel eens met NewAgePerformance, hoewel ik het iets anders zou verwoorden. Kom op mensen, niet alles is voor niets. Overigens zijn hier ook al wel genoeg topics over.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.