topic vraag

Pagina: 1
Acties:

• marcel067
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 19:21
ik had een topic geplaatst op het W&L forum, over een cd van Birgit. Het werd gesloten omdat het niet de juiste plaats was, dat spijt me. Mag ik aub weten waar ik het wel had moeten posten?
Er stond ook iets bij van een niet gewenste warezrequest ofzo, wat houd dat in?
Alvast bedankt. MM

Verwijderd

Wat heb je gepost dan?
Waar kan ik de nieuwe cd van birgit downloaden of zoiets??? dat mag dus niet....

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:41 schreef killerb het volgende:
Wat heb je gepost dan?
Waar kan ik de nieuwe cd van birgit downloaden of zoiets??? dat mag dus niet....
hij vroeg waar je de cd kon kopen, maar dat hoort dus in SG of HK

They made me do it.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

CD's??? IMO NSTM :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Hij wilde weten waar je 'm kon DOWNLOADEN (kom 'm nergens kopen) en dat levert warezlinks op hoor :z

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gaat dus om dit topic: [topic=192068]

Je vraagt hoe je aan de nieuwe cd kan komen, hetzij kopen hetzij waar je hem kunt downloaden (of het hoesje).
Een cd in een winkel kopen is geen enkel probleem natuurlijk alleen is W&L daar niet het goede forum voor. Zo'n topic had in de Huiskamer gekunt (een stuk van het forum waar je nog geen toegang tot hebt, pas na 150 posts en 60 dagen mag je daar in, kun je eventueel nalezen in de mededelingen/FAQ).
Daarnaast is het vragen waar je een cd kan downloaden een warezrequest omdat het niet legaal is (en dus niet gewenst hier op GoT).

Ik heb je in het topic iig op weg geholpen naar een plek waar je de cd WEL nog kan kopen dus ik hoop dat het nu in zijn totaal wat duidelijker is.

• marcel067
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 19:21
sorry voor dit bericht, de vraag is ondertussen beantwoord.
Goed dan snap ik het, het zal misschien niet meer gebeuren.
Nog bedankt voor de link Ice storm, daar heb ik tenminste iets aan :) MM

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 16:46 schreef marcel067 het volgende:
En wat is er mis met warezrequests? MM
Lees even de FAQ...

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 16:44 schreef Traag het volgende:
CD's??? IMO NSTM :)
Op donderdag 26 juli 2001 16:45 schreef IceStorm het volgende:
Zo'n topic had in de Huiskamer gekunt (een stuk van het forum waar je nog geen toegang tot hebt, pas na 150 posts en 60 dagen mag je daar in, kun je eventueel nalezen in de mededelingen/FAQ).

Ik heb je in het topic iig op weg geholpen naar een plek waar je de cd WEL nog kan kopen dus ik hoop dat het nu in zijn totaal wat duidelijker is.
Nee, nu is het me niet meer duidelijk. Waar moet het nu? :P

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

NSTMuziek

Mwoah, lijkt mij duidelijk. Alleen eerst was de M er niet, dus IceStorm denkt aan de vroegere situatie terug. ;)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1