Al geruime tijd valt het internet voor een minuut of wat weg, wat ik enkel herken door naar de router pagina te gaan, waar onderstaande foto hetgeen is dat ik zie.
In onze vorige woning was dit probleem niet bekend, wel was dezelfde router aanwezig en deed prima zijn werk.
Ik verdenk het modem ervan, is dit uit te sluiten zonder enkel het modem te gaan gebruiken en Ziggo weer te moeten bellen om het modem op WIFI/router te zetten (nu op Bridge)?
Apparatuur:
Techicolor RC7210.Z op firmware STF0.76.13.1 (van Ziggo)
Asus AC66U op firmware 3.0.0.4.3.8.2_50470
Gedaan:
- Modem van Ziggo staat op Bridge.
- Staat niets (maar dan ook niets) in het logboek van de Asus, in de tijdsspanne voor of na wegvallen van internet.
- UTP kabels zijn vervangen
- Internet valt weg bij alle apparaten (logisch, als router geen internet binnen krijgt), niet één device.
- Router reset naar factory
In onze vorige woning was dit probleem niet bekend, wel was dezelfde router aanwezig en deed prima zijn werk.
Ik verdenk het modem ervan, is dit uit te sluiten zonder enkel het modem te gaan gebruiken en Ziggo weer te moeten bellen om het modem op WIFI/router te zetten (nu op Bridge)?
Apparatuur:
Techicolor RC7210.Z op firmware STF0.76.13.1 (van Ziggo)
Asus AC66U op firmware 3.0.0.4.3.8.2_50470
Gedaan:
- Modem van Ziggo staat op Bridge.
- Staat niets (maar dan ook niets) in het logboek van de Asus, in de tijdsspanne voor of na wegvallen van internet.
- UTP kabels zijn vervangen
- Internet valt weg bij alle apparaten (logisch, als router geen internet binnen krijgt), niet één device.
- Router reset naar factory