Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een gsm die:
• lang mee gaat: Ik sta soms rond 3u30 op en kruip pas om 22u in bed...
Als hij niet lang mee gaat: fast charge.
• Over een goede camera beschikt. De selfie camera is weinig relevant.
• Android 9 heeft of Android one...
• Goede heldere schermkwaliteit
• Audiojack
• 128Gig, maar bij een echt beter toestel niet noodzakelijk.
Wat is je budget?
Tussen de 200 en max 350. Het liefst meer naar de 250...
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Social Media te gebruiken.
Podcast addict, dus om podcasts te beluisteren.
Korte youtube filmpjes bekijken of nieuwsberichten.
Wat heb je zelf al gevonden?
• Huawei P30 Lite
• Samsung A50
• Xiaomi Redmi Note 7
Welke vragen heb je hier nog over?
De Huawei P30 Lite is pas op de markt, ik kan er nog niet veel info over vinden en hij is eigenlijk net over budget. Alleen komt er bij kijken dat je hem her en der kan vinden met een gadget ter waarde van 100euro. Wat in mijn hoofd dan een aankoop van 250 is + het gadget. Maar de vraag blijft: Is het een goede koop? Want bij Huawei heb ik steeds het gevoel van hit of mis, ongeacht welk toestel.
Samsung A50, ook een recent toestel dat me vandaag de ogen uitstak als ik eens door de winkels liep. Ziet er solide uit, heeft een knap scherm kost me ook "maar" € 273,00 via Belsimpel. Maar opnieuw: is het een goed toestel?
Xiaomi Redmi Note 7, tja... Iedereen zegt Xiaomi en voor 250 heb ik één met 128Gig geheugen en als ik GSMArena moet geloven heb ik ongeveer hetzelfde toestel voor wat minder geld?
Welk toestel zouden jullie aanraden? Of welk alternatief bieden jullie aan?
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een gsm die:
• lang mee gaat: Ik sta soms rond 3u30 op en kruip pas om 22u in bed...
Als hij niet lang mee gaat: fast charge.
• Over een goede camera beschikt. De selfie camera is weinig relevant.
• Android 9 heeft of Android one...
• Goede heldere schermkwaliteit
• Audiojack
• 128Gig, maar bij een echt beter toestel niet noodzakelijk.
Wat is je budget?
Tussen de 200 en max 350. Het liefst meer naar de 250...
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Social Media te gebruiken.
Podcast addict, dus om podcasts te beluisteren.
Korte youtube filmpjes bekijken of nieuwsberichten.
Wat heb je zelf al gevonden?
• Huawei P30 Lite
• Samsung A50
• Xiaomi Redmi Note 7
Welke vragen heb je hier nog over?
De Huawei P30 Lite is pas op de markt, ik kan er nog niet veel info over vinden en hij is eigenlijk net over budget. Alleen komt er bij kijken dat je hem her en der kan vinden met een gadget ter waarde van 100euro. Wat in mijn hoofd dan een aankoop van 250 is + het gadget. Maar de vraag blijft: Is het een goede koop? Want bij Huawei heb ik steeds het gevoel van hit of mis, ongeacht welk toestel.
Samsung A50, ook een recent toestel dat me vandaag de ogen uitstak als ik eens door de winkels liep. Ziet er solide uit, heeft een knap scherm kost me ook "maar" € 273,00 via Belsimpel. Maar opnieuw: is het een goed toestel?
Xiaomi Redmi Note 7, tja... Iedereen zegt Xiaomi en voor 250 heb ik één met 128Gig geheugen en als ik GSMArena moet geloven heb ik ongeveer hetzelfde toestel voor wat minder geld?
Welk toestel zouden jullie aanraden? Of welk alternatief bieden jullie aan?