B30 deurbel aansluiten op gonf

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanTilburg
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-02 21:04
Goedendag

Ik heb zojuist een B30 deurbel camera ontvangen, welke voor een erg scherpe prijs van 30eu via Ali te bestellen is. De app is niet geweldig, maar het is een goedkope manier om te testen of een deurbel camera voor mij geschikt is. Helaas krijg ik alleen een melding op mijn telefoon, echter zou ik ook graag de deurbel willen koppelen aan mijn al bestaande gong. Heeft iemand een idee of dit mogelijk is? De deurbel is alsvolgt aangesloten:

Oude situatie:
Trafo 8v in een ongesloteb circuit naar de gong en deurbel. De deurbel sloot het circuit waardoor er geluid geproduceerd werd.

Nieuwe situatie:
Trafo 24v naar deurbel. Gong niet aangesloten, anders belt ie continu

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonJarmo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-07-2021
Heb je foto's van het aansluitschema en de naam van de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanTilburg
Ik heb hier geen fotos van, zelfs op het web is er niets van te vinden. De camera deurbel moet continu stroom hebben en zit direct verbonden aan de trafo. De app is AnyHome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-05 10:38

iMars

Full time prutser

Ben bang dat dat niet zomaar gaat...
Afbeeldingslocatie: https://image.dhgate.com/0x0p/f2/albu/g6/M00/F6/01/rBVaR1s9hKiAQZixAAMu30NBfU4494.jpg

Je kan kijken of je zo'n extra chime kan bestellen:

[ Voor 37% gewijzigd door iMars op 08-05-2019 19:19 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
vanTilburg schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:10:
Ik heb hier geen fotos van, zelfs op het web is er niets van te vinden. De camera deurbel moet continu stroom hebben en zit direct verbonden aan de trafo. De app is AnyHome.
Kijk dan weet je dat je kwaliteit koopt bij die Chinezen. Geen gebruiksaanwijzing bij je product en ook niet op internet.

Goedkoop duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-05 10:38

iMars

Full time prutser

BFmango schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:23:
[...]

Kijk dan weet je dat je kwaliteit koopt bij die Chinezen. Geen gebruiksaanwijzing bij je product en ook niet op internet.

Goedkoop duurkoop.
Nou dat valt mee, maar zomaar iets kopen en dan er maar vanuit gaan dat het wel op een bestaande gong past is natuurlijk niet de beste strategie ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanTilburg
Voor 3 tientjes kun je niet snel iets verkeerds kopen, was echter benieuwd of ik het werkend kon maken. Op het web was namelijk echt niets te vinden. De deurbel werkt verder perfect, over een tijdje pleur ik hem weg en komt er een ring of nest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonJarmo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-07-2021
iMars schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:17:
Ben bang dat dat niet zomaar gaat...
[Afbeelding]

Je kan kijken of je zo'n extra chime kan bestellen:
[YouTube: How to pair the chime with Mountdog B30 doorbell]
Ik zou inderdaad zoiets aanraden als je geen aansluitschema kan vinden
vanTilburg schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:47:
Voor 3 tientjes kun je niet snel iets verkeerds kopen, was echter benieuwd of ik het werkend kon maken. Op het web was namelijk echt niets te vinden. De deurbel werkt verder perfect, over een tijdje pleur ik hem weg en komt er een ring of nest.
Als je hem toch binnenkort wegpleurt zou ik er geen geld meer in investeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shagie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-05 16:35
Hoe is de geluidskwaliteit als iemand praat via de deurbel.
Kun je hiervan een filmpje plaatsen.
vanTilburg schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:30:
Goedendag

Ik heb zojuist een B30 deurbel camera ontvangen, welke voor een erg scherpe prijs van 30eu via Ali te bestellen is. De app is niet geweldig, maar het is een goedkope manier om te testen of een deurbel camera voor mij geschikt is. Helaas krijg ik alleen een melding op mijn telefoon, echter zou ik ook graag de deurbel willen koppelen aan mijn al bestaande gong. Heeft iemand een idee of dit mogelijk is? De deurbel is alsvolgt aangesloten:

Oude situatie:
Trafo 8v in een ongesloteb circuit naar de gong en deurbel. De deurbel sloot het circuit waardoor er geluid geproduceerd werd.

Nieuwe situatie:
Trafo 24v naar deurbel. Gong niet aangesloten, anders belt ie continu
Pagina: 1