Sinds twee dagen heb ik het probleem dat de deurvergrendeling (Alfa 166) niet meer werkt op afstand als de auto thuis op de oprit staat. Zet ik de auto op straat of bij de supermarkt werkt deze prima en ook op enkele 10-tallen meters afstand. Een nieuwe batterij in de sleutel helpt helaas niet. Zodra de auto op de oprit staat moet ik de sleutel nagenoeg tegen het raam houden om het te bedienen.
Ik heb buren gevraagd of zij nieuwe apparatuur hebben (eventuele storing), maar dat hebben ze niet. Ook zelf heb ik geen andere apparaten staan.
Is er iemand die een idee heeft wat dit zou kunnen zijn? Zelf denk ik aan een stoorzender, maar dat is lastig zoeken ook vanwege het feit dat directe buren geen nieuwe apparatuur hebben en 30 meter verderop op straat alles prima werkt.
Ik heb buren gevraagd of zij nieuwe apparatuur hebben (eventuele storing), maar dat hebben ze niet. Ook zelf heb ik geen andere apparaten staan.
Is er iemand die een idee heeft wat dit zou kunnen zijn? Zelf denk ik aan een stoorzender, maar dat is lastig zoeken ook vanwege het feit dat directe buren geen nieuwe apparatuur hebben en 30 meter verderop op straat alles prima werkt.