Goedendag, ik heb TIDAL als streamingsdienst, maar vn. om thuis te streamen over mijn installatie!
Nu is het vervelende dat als ik bv. een track aan het luisteren ben, en dan ga slapen, de volgende dag ik opnieuw kan beginnen, artiest, album, track moet selecteren.
Ik wil gewoon verder gaan waar ik gisteren was!!
Dus wat ik gisteren heb geselecteerd, moet gewoon steeds onthouden blijven!
Het is nu klantonvriendelijk!
Ik weet dat je in de HEOS App een geschiedenis hebt (ok, het is iets), maar deze kan maar 1 nr. afspelen.
En ik vervang steeds mijn wachtrij, omdat ik niet geinteresseerd ben ik wat ik allemaal in het verleden heb afgespeeld.
Ik heb deze vraag niet op de HEOS site (Denon) kunnen vinden, of ergens anders.
En ik stuur TIDAL aan met de Denon App. op mijn smartphone, en dan via mijn Marantz streamer (ND8006)
Weet iemand dus hoe HEOS (Tidal) kan onthouden waar ik gebleven ben?
Nu is het vervelende dat als ik bv. een track aan het luisteren ben, en dan ga slapen, de volgende dag ik opnieuw kan beginnen, artiest, album, track moet selecteren.
Ik wil gewoon verder gaan waar ik gisteren was!!
Dus wat ik gisteren heb geselecteerd, moet gewoon steeds onthouden blijven!
Het is nu klantonvriendelijk!
Ik weet dat je in de HEOS App een geschiedenis hebt (ok, het is iets), maar deze kan maar 1 nr. afspelen.
En ik vervang steeds mijn wachtrij, omdat ik niet geinteresseerd ben ik wat ik allemaal in het verleden heb afgespeeld.
Ik heb deze vraag niet op de HEOS site (Denon) kunnen vinden, of ergens anders.
En ik stuur TIDAL aan met de Denon App. op mijn smartphone, en dan via mijn Marantz streamer (ND8006)
Weet iemand dus hoe HEOS (Tidal) kan onthouden waar ik gebleven ben?