Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Telefoon
Wat is je budget?
Het wordt een telefoon met abbonement bij Tele2, max 20 euro per maand met eventueel 100-150 euro bij betalen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat veruit het belangrijkste is, is de camera. Verder wordt het gebruikt voor Whatsapp, email en een beetje internetten. Deze telefoon is voor mijn moeder.
De telefoon mag ook niet te groot zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
In eerste instantie kwam ik uit bij de Samsung S40. Maar na wat zoekwerk bleek de Huawei P30 lite bij Belsimpel ook in het budget te passen. Alleen gisteren werd de pixel 3a onthuld.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie van de drie? Of zijn er nog andere betere alternatieven?
Ik zoek een?
Telefoon
Wat is je budget?
Het wordt een telefoon met abbonement bij Tele2, max 20 euro per maand met eventueel 100-150 euro bij betalen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat veruit het belangrijkste is, is de camera. Verder wordt het gebruikt voor Whatsapp, email en een beetje internetten. Deze telefoon is voor mijn moeder.
De telefoon mag ook niet te groot zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
In eerste instantie kwam ik uit bij de Samsung S40. Maar na wat zoekwerk bleek de Huawei P30 lite bij Belsimpel ook in het budget te passen. Alleen gisteren werd de pixel 3a onthuld.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie van de drie? Of zijn er nog andere betere alternatieven?
[ Voor 4% gewijzigd door Wulfric92 op 08-05-2019 12:25 ]