Ik heb al wat voorwerk gedaan maar ik kom er niet echt uit.
Dit heeft er ook mee te maken dat ik als niet gamer VR heb ontdekt en ik zit nu volop in de IL2 flysim. Zeer mooi en indrukwekkend in VR.
Maar nu terug naar de race sims, ik ben dus nu opzoek naar een racesim die VR aankan en ook zeer realistische beelden heeft.
De volgende kenmerken zijn voormij van toepassing:
Zelf heb ik een midrange PC: i7-7700k maar wel met een vette overclock 5,1 Ghz 16gb 3000 RAM, GTX1080 en een Samsung Odyssey+
Ik ben hierin nog zoekende, dus ik hoop dat iemand mij hier op weg kan helpen.
LET OP, Ik zit niet altijd op mijn computer/ipad dus ik zal niet altijd direct kunnen reageren.
Dit heeft er ook mee te maken dat ik als niet gamer VR heb ontdekt en ik zit nu volop in de IL2 flysim. Zeer mooi en indrukwekkend in VR.
Maar nu terug naar de race sims, ik ben dus nu opzoek naar een racesim die VR aankan en ook zeer realistische beelden heeft.
De volgende kenmerken zijn voormij van toepassing:
- Ik heb alleen een PC geen PS4 of Xbox.
- F1 raceauto’s uit de periode van na late jaren 30 tot 1967, dus zonder spoilers.
- Ik wil in een keer de basisgame betalen met evt extra voor auto’s die ik wil rijden, maar het moet niet zo zijn dat ik ook moet betalen voor de AI auto’s uit dezelfde periode als ik hier samen een circuit wil racen. Of wat ik ook heb gemerkt een jaarlijkse, ik noem het maar “lease” bedrag voor het gebruik van deze game. Steam is voormij geen probleem.
- Online is leuk maar ik moet ook kunnen racen tegen AI-bots , die uitgerust zijn met race auto’s uit dezelfde periode.
- [list]
- Moet voorzien zijn van Forcefeedback of iets vergelijksbaar zoals basshaker.
- [/list]
Zelf heb ik een midrange PC: i7-7700k maar wel met een vette overclock 5,1 Ghz 16gb 3000 RAM, GTX1080 en een Samsung Odyssey+
Ik ben hierin nog zoekende, dus ik hoop dat iemand mij hier op weg kan helpen.
LET OP, Ik zit niet altijd op mijn computer/ipad dus ik zal niet altijd direct kunnen reageren.