Mijn gedrag

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In dit topic beweerd Exirion dat ik probeer mijn HK/Tech-ratio probeert op te krikken, dat komt omdat ik dus een HK-ban hebt.

Hij geeft tevens een paar topics waarin ik nutteloze posts zou hebben gedaan:

[topic=191642]

Hier geef ik dus gewoon een kort maar duidelijk antwoord.

[topic=191579]

Hier geef ik een simpel doch effectieve oplossing voor een probleem

[topic=190946]

Hier ga ik idd een beetje off-topic, maar het tis toch handig om te weten

[topic=191749]

Hier plaats ik gelijk even mijn vraag over een ledje, want dan hoef ik niet een apart topic ervoor te openen.

[topic=191488]

Hierin zet ik gewoon een nuttige reply.

[topic=191658]

Dit is ook gewoon een goede reply

[topic=191620]

Simpele oplossing is meestal de beste

[topic=191637]

Dit is gewoon een complimentje naar de case-modder toe, zoals iedereen dat doet in dat topic.

Dus ik snap niet waarom Exirion dit zegt en dat Jotti me een mailtje stuurt waarin staat dat ik veel nutteloze reply's doet :?

Amen

They made me do it.

Verwijderd

Iets alleen maar bevestigen of ontkennen, zonder daar ook iets aan toe te voegen is gewoon postsgeilen. Probeer dan om z'n minsts wat toe te voegen waar de topicstarter of de rest ook wat aan heeft.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:20 schreef HlpDsK het volgende:
Iets alleen maar bevestigen of ontkennen, zonder daar ook iets aan toe te voegen is gewoon postsgeilen. Probeer dan om z'n minsts wat toe te voegen waar de topicstarter of de rest ook wat aan heeft.
Als de topicstarter vraagt: "kan ik 2 koetjes op 1 e-mail adres zetten".

Dan kan ik wel een heel verhaal houden, maar het antwoordt is gewoon "JA"

They made me do it.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 16:22 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Als de topicstarter vraagt: "kan ik 2 koetjes op 1 e-mail adres zetten".

Dan kan ik wel een heel verhaal houden, maar het antwoordt is gewoon "JA"
Dan hoef je dat niet te zeggen als dat zo duidelijk is, dat scheelt 1 post.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:24 schreef TgF het volgende:

[..]

Dan hoef je dat niet te zeggen als dat zo duidelijk is, dat scheelt 1 post.
Dus de topicstarter kan gewoon de t*ring krijgen, bedoel je :? Ik wil wel een beetje behulpzaam zijn.

They made me do it.

Verwijderd

Het gaat ook niet altijd op. Maar vaak wel dus niet toevallig de uitzonderingen quoten.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:25 schreef HlpDsK het volgende:
Het gaat ook niet altijd op. Maar vaak wel dus niet toevallig de uitzonderingen quoten.
quote jij dan iets, waarvan jij denkt dat ik het verkeerd doet...

They made me do it.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:10

backupdevice

No Risk , Full Push

Wat ik niet begrijp waarom Exirion dit allemaal in de gaten houd????

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb de draadjes even bekeken en ik kan nou niet zeggen dat Smoothy zo'n raar postgedrag heeft. Volgens mij prima antwoorden. Soms wat kort.

Niet iedereen is lang van stof.

Ik vind het dan ook een beetje zeurderig om iemand daarvoor een waarschuwing te geven.

Note: Ik ben echter geen moderator dus mijn mening doet eigenlijk niet ter zake.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:27 schreef Blue_White_Army het volgende:
*kuch* wannabe-mod *kuch* no flame intended

They made me do it.

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Op donderdag 26 juli 2001 16:27 schreef Blue_White_Army het volgende:
Exirion=wannabe m..????

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:28 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik heb de draadjes even bekeken en ik kan nou niet zeggen dat Smoothy zo'n raar postgedrag heeft. Volgens mij prima antwoorden. Soms wat kort.

Niet iedereen is lang van stof.

Ik vind het dan ook een beetje zeurderig om iemand daarvoor een waarschuwing te geven.
Dit is nou precies wat ik bedoel.

They made me do it.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Exirion houdt altijd zulke dingen in de gaten, vind ik op zich wel een goede zaak, het helpt de modjes een beetje.

Je kunt je natuurlijk gaan afvragen of het zijn taak is.. persoonlijk vind ik het een goed initiatief, maar das mijn mening :)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Op donderdag 26 juli 2001 16:28 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

dat idee had ik ook al, als dat niet zo is, dan zie je meteen de nadelen die je hebt als je zoveel posts maakt in SU

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:29 schreef Kirpeknots het volgende:

[..]

Exirion=wannabe m..????
two people, one mind :)

They made me do it.

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

heheh. We denken weer hetzelfde Smooth

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Damn. Weer. hihihihihi

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 16:26 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

quote jij dan iets, waarvan jij denkt dat ik het verkeerd doet...
Dat zeg ik... Gamma!
Mwoa.
Win98SE, eventueel nog dualboot met W2K
[Dit bericht is gewijzigd door Smoothy_ op 26-07-2001 16:15]
Leuk ge-edit ;)

• lester
  • Niet online

[..]

Exirion=wannabe m..????
of gewoon een oplettende user?

Het is natuurlijk erg makkelijk om nu op hem af te gaan geven, als hij er nog niet is....

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:31 schreef Courage het volgende:

[..]

[..]

Mwoa.
[..]

Leuk ge-edit ;)
dit was dus 1 van de uitzonderingen, MAAR ik geloof dat dat nog meer mensen off-topic gingen

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:31 schreef lester het volgende:

[..]

of gewoon een oplettende user?

Het is natuurlijk erg makkelijk om nu op hem af te gaan geven, als hij er nog niet is....
een beetje TE oplettend IMHO

They made me do it.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Op donderdag 26 juli 2001 16:33 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

:X lijkt me verstandig om daar niet over door te gaan smoothy_

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Dit gedrag KAN de schijn wekken dat je of HK/SG inwil, of je tech/HK ratio wil 'tweaken'. Zowieso vind ik iets 'langere' posts behulpzamer staan, en zoveel moeite is het toch niet om iets meer woorden neer te zetten, als je daarmee gedoe kan voorkomen.

Just my opinion

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Terug naar de basis.

Kan iemand nog een duidelijke uitleg (Per draadje) geven waarom Smoothy voor dit postgedrag een waarschuwing krijgt?

• lester
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:33 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

tja, das jouw mening natuurlijk... gelukkig is dit allemaal niet aan ons om te beslissen, daar hebben we modjes voor :+

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Op donderdag 26 juli 2001 16:36 schreef Jaymz het volgende:
Dit gedrag KAN de schijn wekken dat je of HK/SG inwil, of je tech/HK ratio wil 'tweaken'. Zowieso vind ik iets 'langere' posts behulpzamer staan, en zoveel moeite is het toch niet om iets meer woorden neer te zetten, als je daarmee gedoe kan voorkomen.
Ben ik het niet mee eens. Jij zegt nu dus dat je lange repleys moet neerzetten omdat iemand anders die niks met de crew te maken heeft verkeerde ideeen kan krijgen

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:36 schreef Jaymz het volgende:

Just my opinion
Ik zal het voortaan proberen, maar in IRL ben ik ook kort van stof :)

They made me do it.

Verwijderd

Ik vind topic en antwoorden van dit:

[topic=192216]

erger dan die van jou allemaal bij elkaar.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Exirion=wannabe m..????
Goh, wat zijn we weer origineel zeg :Z Als een user iets over iemand zegt, dan is dit de ultieme dooddoener :r

Laat ik het zo zeggen: Ik heb de topics die in het SU'tje stonden willekeurig aangeklikt, en het is maar het topje van de ijsberg. In alle topics waarin ie gisteren heeft gepost (en dat waren er aardig wat), was het niet meer dan een paar woorden per post. Soms zelfs niet meer dan een enkele smilie. Dat vind ik dus puur forumvervuiling en postgeilheid.

Het kan me niet schelen of men mij nu een wannabe mod of weet ik veel wat wil noemen, ik meld dit gewoon als het me opvalt. Ik heb wel wat beters te doen iedereen in de gaten te houden (heb er ook geen zin in trouwens), maar als iemand het zo vreselijk bont maakt dan valt ie vanzelf wel op.

Just my 2 cents.

Smoothy_ : Als jij de arrogantie hebt om jezelf de "God's gift to GoT" te noemen, dan mag je die naam wel 's waar gaan maken. Probeer eens wat uitvoeriger hulp aan iemand te bieden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 17:55 schreef Exirion het volgende:

[..]

Smoothy_ : Als jij de arrogantie hebt om jezelf de "God's gift to GoT" te noemen, dan mag je die naam wel 's waar gaan maken. Probeer eens wat uitvoeriger hulp aan iemand te bieden.
Het verhaal achter deze ondertitel. De user "silver" heeft als ondertitel "God's Gift to Cockpit", dit heb ik als grapje overgenomen en verandert. Dus probeer voortaan niet zo voorbarig te zijn dan doe ik dat ook niet :)

Verder heb ik in de meeste topics wel wat bijgedragen, wel kort, maar wel duidelijk en makkelijk.

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Verder kom ik van jouw ook wel veel nutteloze reply's tegen zoals dit:
Opsomtopic Lees de FAQ eens.. please
Als je het gewoon in SU aangeeft dan kunnen de modjes zelf wel aangeven dat de user de FAQ of iets dergelijks moet lezen

They made me do it.

Verwijderd

Ik geloof niet dat jullie met modder gooien het probleem gaan oplossen wat er tussen jullie schijnbaar is.

Maar da's mijn mening.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 18:14 schreef TgF het volgende:
Ik geloof niet dat jullie met modder gooien het probleem gaan oplossen wat er tussen jullie schijnbaar is.

Maar da's mijn mening.
Wie de bal kaatst...

They made me do it.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:15 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst...
Heb je gelijk in, ik probeer alleen aan te geven dat jullie er zo niet uitkomen, wordt een lange draad, gaat off topic, komt slotje op.

Gevolg: geen aandacht voor jouw probleem, frustratie over en weer, imo zit geen van jullie daar op te wachten?

Ik trek geen partij, probeer jullie een beetje tot elkaar te krijgen of zoiets.

Maar goed, het is niet mijn feestje :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is een user zijn goed recht om gedrag van andere users aan te kaarten in SU. Dus ook die van Exirion als hij meent een fout te zien, net zoals jij een fout bij Exirion denkt te zien.

Indien je een fout meent te herkennen kan je deze op LA of SU aankaarten zodat een panel van wijze mannen en anders de modjes daar iets mee kunnen doen. Modjes zijn vrij druk met sloten plaatsen dus kunnen helaas niet alles zien of de grote lijnen herkennen. Een tip richt de aandacht op betreffende "fout". Alleen dan gaat een modje objectief afwegen of er inderdaad een fout is of niet.

Je naam zien staan op SU betekent dus niet automatisch dat je een fout hebt gemaakt, maar dat er een kans is dat je een fout hebt gemaakt die een modje ff moet beoordelen. Vaak is er inderdaad een fout, maar niet altijd.

Betreffende usergedrag: topic van Exirion heeft als gevolg dat jou gedrag qua antwoorden ietswat nader bestudeerd wordt. Indien je inderdaad kortaf ("fout') bent, dan heb je een probleem (met de modjes en niet met Exirion). Is er niets aan de hand, dan is er niets aan de hand.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 18:18 schreef TgF het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, ik probeer alleen aan te geven dat jullie er zo niet uitkomen, wordt een lange draad, gaat off topic, komt slotje op.

Gevolg: geen aandacht voor jouw probleem, frustratie over en weer, imo zit geen van jullie daar op te wachten?

Ik trek geen partij, probeer jullie een beetje tot elkaar te krijgen of zoiets.

Maar goed, het is niet mijn feestje :)
idd, ik vind het gewoon vervelend dat ik een mailtje krijg van Jotti waarin staat dat ik veel "nutteloze" posts doet terwijl het wel degelijk nuttige posts zijn, alleen te kort. (volgens sommigen)

They made me do it.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 26 juli 2001 18:11 schreef Smoothy_ het volgende:
Dus probeer voortaan niet zo voorbarig te zijn dan doe ik dat ook niet :)
Ik quote je even:
Dat noem jij niet voorbarig? En het is uiteraard ook geen flame.. Nee, natuurlijk niet :z
Op donderdag 26 juli 2001 18:14 schreef Smoothy_ het volgende:
Verder kom ik van jouw ook wel veel nutteloze reply's tegen zoals dit:
Ik doe wat ik denk dat goed is, en daar heb ik zelden kritiek op gehad, dus ik denk niet dat ik me iets van jouw kritiek aan zal trekken.

Misschien 10% van m'n posts is zo kort als degene die jij nu quote, en ik post regelmatig aardige lappen tekst om mensen te helpen. Zou je misschien zelfs ook eens kunnen gaan doen.

Ennuh, was jij niet toevallig ook de HK uitgeknikkerd? Juist, dat bedoel ik. Het zal me worst wezen wat je met mijn kritiek doet, maar je zou kunnen overwegen het ter harte te nemen. Als je dat niet doet is het me ook best, maar als je in tech en HK in de toekomst zo door blijft posten dan voorspel ik weinig goeds.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 18:20 schreef ecteinascidin heel veel
idd, maar ik vind het raar dat Jotti maar "klakkeloos" van Exirion aanneemt dat ik veel "nutteloze" posts maak... terwijl het niet zo is.

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 18:21 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik quote je even:
[..]

Dat noem jij niet voorbarig? En het is uiteraard ook geen flame.. Nee, natuurlijk niet :z
daarom zeg ik ook:
Het verhaal achter deze ondertitel. De user "silver" heeft als ondertitel "God's Gift to Cockpit", dit heb ik als grapje overgenomen en verandert. Dus probeer voortaan niet zo voorbarig te zijn dan doe ik dat ook niet

They made me do it.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik ben hier nog niet zolang op got nog maar een maand of 4 maar altijd als ik iemand in LA (terecht of onterecht) zijn beklag zie doen, kun je er donder op zeggen dat hij ongelijk krijgt van de crew zoniet afgekankerdZeken wordt. BAH!

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 18:21 schreef Exirion het volgende:

Misschien 10% van m'n posts is zo kort als degene die jij nu quote, en ik post regelmatig aardige lappen tekst om mensen te helpen. Zou je misschien zelfs ook eens kunnen gaan doen.
dus alle reply's met korte antwoorden, zijn al bij voorbaat "fout".

sjonge jonge jonge, wat een redenatie...

[en dat wat je eronder heb geschreven trek ik mij maar niks van aan, omdat ik in mijn mening die HK-ban niet verdient heb]

They made me do it.

Verwijderd

Hmm, lees ik de naam van Jotti? Is dat dan niet degene bij wie je moet zijn? In plaats van hier elkaar uit te maken voor weet ik veel wat.

Mij lijkt dat Smoothy een probleem heeft, Jotti heeft een actie gedaan (is ook ZIJN verantwoording) op aangeven van Exerion.

Imo zijn dat dan ook de mensen die hier in gesprek moeten gaan (of niet) de rest (including me) heeft hier weinig te zoeken, anders wordt het weer zo'n verhaal van crew hier en daar en daar zijn er al genoeg van (geweest).

Lijkt mij een schappelijk voorstel?

Dus nu maar hopen of Jotti mischien iets wil zeggen...

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 18:29 schreef TgF het volgende:
Dus nu maar hopen of Jotti mischien iets wil zeggen...
lijkt mij ook het verstandigste.

They made me do it.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:27 schreef AtomicShockwave het volgende:
ik ben hier nog niet zolang op got nog maar een maand of 4 maar altijd als ik iemand in LA (terecht of onterecht) zijn beklag zie doen, kun je er donder op zeggen dat hij ongelijk krijgt van de crew zoniet afgekankerd wordt. BAH!
Tjongejonge, daar schieten we toch niks mee op, lees mijn vorige verhaal nog even.

:?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 26 juli 2001 18:23 schreef Smoothy_ het volgende:
idd, maar ik vind het raar dat Jotti maar "klakkeloos" van Exirion aanneemt dat ik veel "nutteloze" posts maak... terwijl het niet zo is.
Je redeneert nu totaal verkeerd. Jij stelt dat Jotti mijn klacht niet goed beoordeeld heeft, want anders had ie me ongelijk gegeven? |:( Tja, als je jezelf genoeg verbeeldt, dan denk je zo :P

Natuurlijk heeft Jotti (en niet alleen hij trouwens) posts van jou doorgelezen om te kijken of mijn klacht gegrond is. Dus je kunt nu mij wel aanvallen omdat ik je in SU gezet heb, maar de uiteindelijke beslissing wordt door de crew genomen. Blijkbaar vond men die klacht dus gegrond.

Nou kun je wel als een klein kind gaan lopen jengelen en mij de grond in boren, maar daar word ik niet warm of koud van. Doe wat met de kritiek of zoek het lekker uit :z

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:31 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

lijkt mij ook het verstandigste.
Gelukkig, als exerion dat nu ook vind, zijn we al een heel eind :)

• Bigs
  • Niet online
:Z wat een hoop geblaat om niks toch weer zeg.. zonde

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

oh en exirion, tis goed dat je mensen helpt enzo. maar ik zou een beetje dimmen met mensen op hun fouten wijzen. Of je wel of niet moderator wilt worden weet ik ook niet maar ga je pas als een moderator gedragen als je er een BENT! Door de hele tijd mensen op of fouten te wijzen, vragen om slotjes, veel rondhangen in LA kun je best een slecht naam krijgen, zoals de naam : "wannabe mod" voel je gewoon hangen. Laat dat gewoon aan de moderators over er zijn er genoeg :)

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 18:32 schreef Exirion blablabla
Laten we maar gewoon op Jotti wachten...

(ik schiet mijn overige agressie wel eruit in UT ;) )

They made me do it.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:27 schreef AtomicShockwave het volgende:
ik ben hier nog niet zolang op got nog maar een maand of 4 maar altijd als ik iemand in LA (terecht of onterecht) zijn beklag zie doen, kun je er donder op zeggen dat hij ongelijk krijgt van de crew zoniet afgekankerd wordt. BAH!
Ben ik het niet met je eens. In zoverre dat als de betreffende klager gelijk heeft krijgt h/zij dat zeker ook maar over het algemeen heeft die persoon dan ook geen gelijk en doen de modjes gewoon hun werk.

Helaas verdwijnen de LA topics nogal snel (de oudste is van 25.7) anders had er ik zeker 5 kunnen tonen waarin de mod de betreffende user gelijk heeft gegegeven en eea. hersteld/verbeterd werd. En wat ik eerder zie is dat de starter met een flame begint in LA en dat helpt je eigen zaak natuurlijk nooit.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op donderdag 26 juli 2001 18:32 schreef TgF het volgende:

[..]

Tjongejonge, daar schieten we toch niks mee op, lees mijn vorige verhaal nog even.

:?
je moet er niets mee opschieten je moet er iets uit leren. GOh misschien heeft er wel ooit iemand gelijk. misschien zijn we ooit een beetje streng.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:37 schreef AtomicShockwave het volgende:

[..]

je moet er niets mee opschieten je moet er iets uit leren. GOh misschien heeft er wel ooit iemand gelijk. misschien zijn we ooit een beetje streng.
Met alle respect, maar de manier waarop jij er even inhakt, denk je dat daar iets uit te leren valt?

Ik denk van niet nl.
Ik loop langer mee om te beweren dat je ongelijk hebt, daarnaast haal je voor het gemak de hele crew maar even over dezelfde kam en als laatste k*nkerd de crew niemand af als daar geen reden voor is.

Die reden kan een crewlid zelf bedenken, hebben ze het mis (het zouden zomaar mensen kunnen zijn) dan kun je daar vragen over stellen.

Iedereen kan zich een keer vergissen.

Mischien moet je eens in geadchten nemen dat ook op dit forum een aantal regels gelden, wil je het spelletje spelen, prima, maar als je de regels aan le laars lapt, dan krijg je een gele kaart.

Maar nee, dat mag dan weer niet.

Vind je het erg dat ik dat niet snap?

edit:

Vindt je het erg als ik een hekel heb aan het woord kanker in dit verband?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een forum wordt gebouwt door de users die er rondslingeren. Indien een user het forum naar de klote helpt dan is het een andere user zijn goed recht om daar maatregelen tegen te nemen, AtomicShockwave.

In dit geval bestaat het er dus uit dat een modje wordt ingelicht en daarmee is het verhaal van de user afgelopen. Met de melding op SU heeft Exirion zijn inzet voor het forum getoont en het verhaal houdt daarmee op. User Smoothy krijgt een brief van Jotti, dus Smoothy heeft een probleem met Jotti en niet met Exirion. Smoothy kan makkelijk zijn onschuld bewijzen (de fout van de klacht dus) door het tegendeel te bewijzen. Dat is dus opvallend constructief gedrag te vertonen en verder niets.

De insteek van Atomicshockwave is IMHO verwerpelijk: een user kan zoveel troep plaatsen als 'ie wilt als een mod het niet ziet mag het blijkbaar. Met deze insteek zou GoT binnen een week verdwenen zijn ("we hebben melding van een illegale windowslink op GoT", "ik heb 'm niet gezien":zei de mod...."niets mee te maken, wij wel!")

Verwijderd

Eén van jullie twee gedraagt zich enorm onvolwassen, en gaat fouten zoeken bij de ander om er vervolgens over te gaan zeiken.

De ander, die zich een stuk volwassener gedraagt, verdedigt zich op een vrij nette en doordachte manier.

Wat ik dus wil zeggen is: GROW UP!!! :(

Zo, dat moest ik even kwijt :P

• Gardocki
  • Niet online
Als jullie er nou effe me op houden, het is tussen mij en Jotti.

They made me do it.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:51 schreef Smoothy_ het volgende:
Jammer genoeg denk ik dat het daar te laat voor is...

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

ja, ecteinascidin, ik geef je wel gelijk dat users op fouten enzo mogen wijzen, maar mensen die niks anders doen dat zijn moderators en geen users, nou komt smoothy (zonder geflame) netjes naar lieve adjes omdat hij meent dat hij hier en daar wel gelijk heeft.En geef toe echt nutteloze posts waren het niet. Hij doet ook zijn best om een steentje bij te dragen. Over wat iemand net zei over dat ik alle moderators over een kam scheer is dus niet waar, maar ze delen nu wel allemaal dezelfde mening, waar ik het niet mee eens ben

Met alle respect

AtomicShockwave

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:51 schreef Smoothy_ het volgende:
Had Jotti dan een mailtje gestuurd, zodat niet heel GoT kan meegenieten van je gedrag.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Topic gaat op slot.

essentie is een mail tussen smoothy en Jotti, die zal waarschijnlik nu wel weg zijn ipv deze openbare discussie waar niemand beter van wordt.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 18:56 schreef Prankster het volgende:

[..]

Had Jotti dan een mailtje gestuurd, zodat niet heel GoT kan meegenieten van je gedrag.
nee hoor, het hoeft niet geheim. En de meningen van de andere moderators wil ik ook wel horen (indien on-topic)

They made me do it.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

woeps. :+

Laat maar open dan, ben wel benieuwd naar verder gemier :)

Verwijderd

Over wat iemand net zei over dat ik alle moderators over een kam scheer is dus niet waar, maar ze delen nu wel allemaal dezelfde mening, waar ik het niet mee eens ben
AtomicShockWave, je reageerd nu op een manier waar ik het over had, niet met de botte bijl dus :)

Die iemand was ik dus, maar je suggereerd heel erg door te zeggen 'de crew' dat dat ieder crewlid is, nu kun je dat wel niet zo bedoelen (zeg je nu ook) maar anderen lezen dat ook en die denken 'zie je wel, die bagger-crew ook!' daar gaat het onder andere om.

De crew-leden die hier nu reageren zitten echt niet allemaal op 1 lijn hoor! Hoewel er niet zo heel veel crew-leden reageren...

Met alle respect terug.

Mischien moeten we Smoothy_ gelijk geven en het aan hem en Jotti verder over laten...

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Met censuur heeft dit niet zoveel te maken imo. Dit is primair een zaak tussen jouw en de betreffende mod.

Zolang het topic qua omgangsvormen oke blijft, EN on-topic blijft kan 'ie open blijven (wederom imo)

Als dit topic verzand in over en weer gesmijt met minder valide argumenten, of afkraken van wie dan ook. Dan staat dit een normale discussie in de weg, en lijkt me mail/icq/wat dan ook een betere weg om het gesprek voort te zetten, en het betreffende topic 'onreageerbaar' te maken.

Zo denk ik erover.

Verwijderd

Maar toch kan ik de reactie van Smooty wel begrijpen, buiten beschouwing gelaten of de posts van Smooty wel of niet goed bedoeld zijn/waren. :+

Je voelt je op een of andere manier toch in de rug aangevallen. :)

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 16:29 schreef lester het volgende:
Exirion houdt altijd zulke dingen in de gaten, vind ik op zich wel een goede zaak, het helpt de modjes een beetje.

Je kunt je natuurlijk gaan afvragen of het zijn taak is.. persoonlijk vind ik het een goed initiatief, maar das mijn mening :)
Haha. waar kan hij zich druk om maken, beejte politie agentje spelen, naar mijn mening is iemand die dat in de gaten houdt gewoon een beejte aandachtsgeil ofzo. Die maar al te graag goed voor de dag wil komen bij de mods/admins.

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 26 juli 2001 19:10 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Haha. waar kan hij zich druk om maken, beejte politie agentje spelen, naar mijn mening is iemand die dat in de gaten houdt gewoon een beejte aandachtsgeil ofzo. Die maar al te graag goed voor de dag wil komen bij de mods/admins.
Nee hoor. Ik deed dat ook heel erg veel, maar dan bijna alleen in A/V. Gewoon om te voorkomen dat het een rommeltje wordt.

mensen die in SU posten lijken wel te worden gezien als achterbaks ofzo. Dat is niet zo, het is juist achterbaks (of onwetend) van de lui die de regels overtreden

(dit hierboven heeft niets met smoothy_ te maken btw).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

jah ok TgF maar niet denken dat ik iets tegen de crew heb hoor. ik zit regelmatig in t.net chat (weet je zelf ook) en kan ik meestal best lachen. :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja... wat kan ik hier nou over zeggen :?
Exirion plaatst topicje in SU... ik kijk.. ik agree... ik stuur mail. Zo is het min of meer gegaan eik. Maar goed, ik blijf erbij dat stelselmatige dingen als 'ja' of 'ja hoor' of 'reinstallen dan maar?' niet echt interessant zijn. Zie mijn collega's voor uitleg. Ik heb geen intentie om de waarschuwing in te trekken.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 19:39 schreef Jotti het volgende:
Tja... wat kan ik hier nou over zeggen :?
Exirion plaatst topicje in SU... ik kijk.. ik agree... ik stuur mail. Zo is het min of meer gegaan eik. Maar goed, ik blijf erbij dat stelselmatige dingen als 'ja' of 'ja hoor' of 'reinstallen dan maar?' niet echt interessant zijn. Zie mijn collega's voor uitleg. Ik heb geen intentie om de waarschuwing in te trekken.
"ja" kan toch gewoon een geldig antwoordt zijn? Kort maar krachtig. Bij simpele vragen krijg je simpele antwoorden.

edit: dit heb ik laten zien in mijn eerste post.

They made me do it.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja, maar in veel gevallen ook niet. En daar gaat het dus om.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 20:09 schreef Jotti het volgende:
Ja, maar in veel gevallen ook niet. En daar gaat het dus om.
geef dan eens concrete quotes van mij die "nutteloos" zijn. Niet 1 maar een paar.

They made me do it.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 20:11 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

geef dan eens concrete quotes van mij die "nutteloos" zijn. Niet 1 maar een paar.
Tja dat gaat moeilijk als je ze gaat editten nadat je hier in LA je klaagtopic opent. :Z
(het bewijs heb ik hiervoor al geleverd)

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 20:18 schreef Courage het volgende:

[..]

Tja dat gaat moeilijk als je ze gaat editten nadat je hier in LA je klaagtopic opent. :Z
(het bewijs heb ik hiervoor al geleverd)
Ik heb er 1!!! ge-edit, en niet omdat ik dit topic heb geopend. Je bent een knappe jongen als je er eentje vind.

(vooroordelen :r )

They made me do it.

Verwijderd

Ach, get a life ofzo. Leer er maar mee leven dat mensen je in de gaten houden.

Verder hoop ik van harte dat de modjes en co. deze snel op slot gooien, ik denk dat ze het al druk genoeg hebben dan zich alleen met jou en en je ge**** bezig te houden.

Verwijderd

Op verzoek:
Op donderdag 26 juli 2001 15:56 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

LOL! :)
Op donderdag 26 juli 2001 12:52 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik... Gamma! :)
Op donderdag 26 juli 2001 12:47 schreef Smoothy_ het volgende:
8-)
Op woensdag 25 juli 2001 17:11 schreef Smoothy_ het volgende:
Opnieuw installen?
Op woensdag 25 juli 2001 13:27 schreef Smoothy_ het volgende:
Zelfs op mijn PII 400 + GeForce2 MX PCI loopt hij soepel.
Maar Smoothy_, bekijk zelf nog eens je post history van de laatste tijd en je ziet dat je _altijd_ korte replies geeft...
Soms is dat voldoende, maar heel vaak overbodig of te weinig info.
Je hebt nu een verzoek gekregen om dat te verbeteren. Als je dat gewoon doet is er geen vuiltje aan de lucht :)
Nogmaals, kijk zelf ff je posts door van de laatste tijd en je ziet het, daar word je nu even op gewezen, gewoon even wat kritiek. Je verwacht dat de crew dat kan hebben, dan moet jij dat ook gewoon accepteren.
"Take it like a man" :7

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 20:27 schreef johnny appleseed het volgende:
Op verzoek:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Maar Smoothy_, bekijk zelf nog eens je post history van de laatste tijd en je ziet dat je _altijd_ korte replies geeft...
Soms is dat voldoende, maar heel vaak overbodig of te weinig info.
Je hebt nu een verzoek gekregen om dat te verbeteren. Als je dat gewoon doet is er geen vuiltje aan de lucht :)
Nogmaals, kijk zelf ff je posts door van de laatste tijd en je ziet het, daar word je nu even op gewezen, gewoon even wat kritiek. Je verwacht dat de crew dat kan hebben, dan moet jij dat ook gewoon accepteren.
"Take it like a man" :7
Die 2 onderste reply's zijn dus gewoon nuttig voor de topicstarter. Die daarboven voegen idd niets toe aan het forum, maar dat waren gewoon reply's op iemand die een case-mod heeft gemaakt of een grapje, maar ik was niet de enige.

Verder probeer ik het te accepteren. Maar ik heb laatst al een HK-ban gehad en nu een waarschuwing. Ik heb het gevoel dat ik steeds meer wegslipt naar het ravijn en ik ben bang dat ik daar op een dag daar in val...

edit: misschien lijkt het dat ik zoveel mogelijk posts wil maken, maar dat is niet zo. Ik ben dus gewoon een 16-jarige die geen vakantiebaan heeft en die de hele dag op GoT zit :)

They made me do it.

Verwijderd

Denk je nou zelf niet dat als wij als crew met z'n allen een algemene tendens zien ontstaan in de loop van weken .. dat dat niet wat zegt?

Concrete voorbeelden of niet .. het is de algemene tendens.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 20:37 schreef HlpDsK het volgende:
Denk je nou zelf niet dat als wij als crew met z'n allen een algemene tendens zien ontstaan in de loop van weken .. dat dat niet wat zegt?

Concrete voorbeelden of niet .. het is de algemene tendens.
verklaar je nader...

They made me do it.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 20:35 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Die 2 onderste reply's zijn dus gewoon nuttig voor de topicstarter.
Nope, ik heb alleen de nutteloze uitgezocht hoor :)
De op een na laatste: topicstarter had dat al gedaan.
Laatste: persoon heeft problemen met een Radeon...
Verder probeer ik het te accepteren. Maar ik heb laatst al een HK-ban gehad en nu een waarschuwing. Ik heb het gevoel dat ik steeds meer wegslipt naar het ravijn en ik ben bang dat ik daar op een dag daar in val...
Luister naar de kritiek.
Ik zeg niet dat je alleen nutteloze posts geeft, die quotes gaf ik alleen omdat je daarom vroeg.
Je antwoord te kort. Daardoor staat er vaak overbodige info in (aangezien je niet goed gelezen hebt) of gewoon te summiere informatie (omdat je te snel wil posten).
Lees goed en formuleer op je gemak, je hoeft niet de eerste te zijn.
Beter een goede dubbelpost dan een slechte eerste reply.
edit: misschien lijkt het dat ik zoveel mogelijk posts wil maken, maar dat is niet zo. Ik ben dus gewoon een 16-jarige die geen vakantiebaan heeft en die de hele dag op GoT zit :)
Precies en dan wil je misschien ff snel tussen de werkzaamheden door GoT-en en snel replyen om weer verder te gaan.
Niet doen, als je geen tijd hebt om te replyen moet je het niet doen, niet geforceerd replyen, je kunt best een thread lezen zonder erin te antwoorden.
Over de afgrond: er wordt nu duidelijk aangegeven wat je fout doet, ik heb het nog wat voor je verduidelijkt, neem het ter harte, denk er over na en post in het vervolg wat voorzichtiger :)
[edit]tikfoutje...

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 20:38 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

verklaar je nader...
Nee. Ik ga niet aan jou verklaren wat voor zo'n beetje iedereen glashelder is. Als je dat zelf niet ziet .. sja. Daar ga ik nu echt de tijd niet insteken. Ik heb wel andere dingen te doen.

Bovendien heb ik al het een en ander duidelijk gemaakt in m'n 1e post. Denk daar maar eens over na. Dat is de kern. Dat je dat 80 posts later nog niet snapt, daar kan ik helaas weinig aan verhelpen.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 20:41 schreef johnny appleseed iets
Ik zal er voortaan aan denken om mijn reply's iets langer te maken.

Ik ben iig morgen een week op vakantie dus van mij heb je een week geen last meer :)

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 20:42 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Nee. Ik ga niet aan jou verklaren wat voor zo'n beetje iedereen glashelder is. Als je dat zelf niet ziet .. sja. Daar ga ik nu echt de tijd niet insteken. Ik heb wel andere dingen te doen.

Bovendien heb ik al het een en ander duidelijk gemaakt in m'n 1e post. Denk daar maar eens over na. Dat is de kern. Dat je dat 80 posts later nog niet snapt, daar kan ik helaas weinig aan verhelpen.
hhmmm, ik snap het al. Maar ik ben iig NIET postgeil. Verder zal ik voortaan alleen maar posten als ik iets heb toe te voegen.

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Case Closed, zou ik zeggen :)

They made me do it.

Verwijderd

Ik heb de vorige keer aangegeven dat ik het idee had dat bij jou (smoothy_) de verhouding tech/onzin topics enigszins scheef aan het lopen was. Dat draadje kan je vast nog wel herinneren, mede door het offtopic gedeelte over mijn sig ;)
Toen had ik eigenlijk het idee, dat je aardig postgeil was. Tenminste 2 topics openen in de HHK over op welke positie je in de top250 staat, lijkt daarop te wijzen. Echter als jij zelf zecht dat het niet zo is, dan geloof ik je op je woord :) (Hoewel je al 2 keer gelogen hebt >:) ;) )

Het huidige probleem, ben ik het eigenlijk ook mee eens. Als je ergens een antwoord op weet, maak er dan een fantsoenlijk en uitgebreid antwoord van. Aan "ja/nee", offtopic antwoord of een antwoord, waarin andere mensen nagepraat worden heb je niks.
Als topic starten niet en op lezers kan het ook iritant over komen.
Als je iets niet zeker weet, post dan bijvoorbeeld niks (ik zeg dus niet dat zoiets hier van toepassing is).

We zitten hier om van elkaar te leren, af en toe wat plezier en offtopic geblaat moet uiteraard kunnen, maar aan zeer korte antwoorden heeft normaalgesproken niemand wat.

Verder leek het me sowieso verstandiger (zoals al gezegd is) om dit soort zaken gewoon met de betreffende moderator/Administrator te bespreken. Je zet jezelf zo nogal in de schijnwerpers ;)

Verder vind ik persoonlijk over andere mensen praten op GOT, zonder dat deze persoon er op dat moment bij is, nogal kinderachtig/laag. Doe het dan via ICQ/SU o.i.d. Dit geldt dus voor meerdere personen in dit draadje.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
SInds de invoering van de HK is me vooral opgevallen dat een antwoord 3 of 4 keer wordt herhaald. Idd een zinnig en goed antwoord, maar dat stond er dus al.

Wat betreft het hele wannabee mod verhaal, GoT moet blij zijn met actieve en betrokken useres als exirion. Punt uit.

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 21:37 schreef nelske het volgende:
Ik heb de vorige keer aangegeven dat ik het idee had dat bij jou (smoothy_) de verhouding tech/onzin topics enigszins scheef aan het lopen was. Dat draadje kan je vast nog wel herinneren, mede door het offtopic gedeelte over mijn sig ;)
Toen had ik eigenlijk het idee, dat je aardig postgeil was. Tenminste 2 topics openen in de HHK over op welke positie je in de top250 staat, lijkt daarop te wijzen. Echter als jij zelf zecht dat het niet zo is, dan geloof ik je op je woord :) (Hoewel je al 2 keer gelogen hebt >:) ;) )

Het huidige probleem, ben ik het eigenlijk ook mee eens. Als je ergens een antwoord op weet, maak er dan een fantsoenlijk en uitgebreid antwoord van. Aan "ja/nee", offtopic antwoord of een antwoord, waarin andere mensen nagepraat worden heb je niks.
Als topic starten niet en op lezers kan het ook iritant over komen.
Als je iets niet zeker weet, post dan bijvoorbeeld niks (ik zeg dus niet dat zoiets hier van toepassing is).

We zitten hier om van elkaar te leren, af en toe wat plezier en offtopic geblaat moet uiteraard kunnen, maar aan zeer korte antwoorden heeft normaalgesproken niemand wat.

Verder leek het me sowieso verstandiger (zoals al gezegd is) om dit soort zaken gewoon met de betreffende moderator/Administrator te bespreken. Je zet jezelf zo nogal in de schijnwerpers ;)

Verder vind ik persoonlijk over andere mensen praten op GOT, zonder dat deze persoon er op dat moment bij is, nogal kinderachtig/laag. Doe het dan via ICQ/SU o.i.d. Dit geldt dus voor meerdere personen in dit draadje.
Leuke samenvatting/conclusie, laat het nu maar rusten :)

They made me do it.

Verwijderd

Ik had dit verhaaltje al eerder willen posten, alleen het was er nog niet van gekomen. Vandaar dat ik de "case closed" van je ook niet gezien heb. |:(
Overigens wel een beetje vreemde reactie, als je zelf dit draadje gestart hebt, maar goed, zoals je al zegt "laat maar zitten :) "

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ff samenvatten wat ik tot nu toe in dit draadje aan nieuwe informatie heb gelezen:

(Nee, dit is geen vergissing; dit is een draad over niets... :Z )

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 22:18 schreef pven het volgende:
Ff samenvatten wat ik tot nu toe in dit draadje aan nieuwe informatie heb gelezen:

(Nee, dit is geen vergissing; dit is een draad over niets... :Z )
Dit is ook een reply over niets :Z |:(

They made me do it.

• Laurent
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 22:20 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Dit is ook een reply over niets :Z |:(
Jah maar dit is in LA, dus niets voor HK :+

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

[topic=192435]

Op verzoek Smoothy_ dicht :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.