http://www.tweakers.net/shopsurvey/10
Chat-riedeltje 1
Chat-riedeltje 1
Profile van CoolHead
[...]
Beroep Filiaalmanager
Woonplaats Groningen
[...]
Ben jij toevallig filiaalmanager bij Funprice? Lijkt er wel op... wees dan zo eerlijk om jezelf geen veren in de r**t te steken door jezelf allemaal tienen te geven. Van objectiviteit is zo natuurlijk geen sprake meer. Dit soort acties is voor mij al een reden om NIET bij jullie te kopen.
Nee natuurlijk ben ik geen filiaalmanager bij FunPrice, Maar van een veel grotere concern... AH...omdat ik toevallig in Groningen woon en filiaalmanager ben hoef ik toch nog geen filiaalmanager te zijn bij FunPrice....
Ik wordt altijd goed geholpen door hun.... en dat mag ik toch wel posten of niet!!!!!
Chat-riedeltje 2Hierbij dan mijn nederige excuses....
Dus je schatte in dat maar 1 van de 3 medewerkers kennis van zaken had, één medewerker stond een klant een artikel aan te lullen, en ze geven je het verkeerde artikel mee (kwam toevallig in jouw voordeel uit, maar het kan ook verkeerd uitvallen).
En dan geef je die cijfers. Sorry, ik snap em echt niet.
* pven vindt dat dit ook wel via mail of ICQ afgehandeld kan worden; maar goed: wie ben ik?nou die 8 komt van het geven van een duurder product, maar door ontwetendheid
de technische kennis is aanwezig daar(zeg niet dat ie optimaal is, er staat immers 1 bij die weet wat er gaande is, wat wil je als het een winkel is die voor het eerst zijn deuren opent, en je hebt maar een paar jonges die denken dat ze veel weten..
De winkel zag er wel netjes uit..(wel krap, maar het is gewoon een klein pand)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||