Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 18-06 12:50
enige tijd geleden heb ik een evohome systeem laten installeren. Naast problemen met de cv ketel na installatie (zie andere topics ;)) was ik best tevreden. Nu heb ik echter wederom een zeer storend probleem.

Als ik inlog op de app krijg ik de melding: "DE COMMUNICATIE MET HET SYSTEEM IS VERLOREN GEGAAN". Het vage hieraan is dat de temperatuur wel goed weergegeven word. Ook zie ik alle radiatoren vermeld staan. Muteren kan echter niet omdat ik dan weer de melding krijg. Ik dacht eerst aan een probleem met de app dus deze nieuw geherinstalleerd op een ipad en android toestel. Helaas dezelfde problemen. Als ik echter inlog op de internet site van evohome (waar ik het systeem dus zou moeten kunnen bedienen) dan ontstaat precies hetzelfde probleem.

Tot (ongeveer) vorige week had ik geen issues en opeens is dit ontstaan. Het bedieningspaneel in de woonkamer lijkt het gewoon te doen. Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True