Hallo mede-tweakers,
Hierbij heb ik een heel klein vraagje met waarschijnlijk een zeer makkelijk antwoord.
Ik heb een oud pctje liggen (hp 6000 sff) en daar zit mijn dochter vrolijk op te tokkelen
maar aangezien spelletjes wat stroef lopen zou ik graag een videokaart kopen.
hierbij heb ik al zeer veel forums afgestruind op zoek naar antwoorden wat er wel in kan en niet en wat er in mag en niet
hierbij concludeer ik het volgende.
Hierin MOET een low factor gpu
de voeding die hierin zit is 240 w het pci slot gaat tot 30W maar op fora lees ik dat het tot 75W ook lukt
de videokaart mag niet te nieuw zijn ivm het bios anders werkt het niet (iets met de uefi)
Hierbij kies ik voor een gt730 of hd5450 maar welke is nu de beste. moet ik kijken naar geheugensnelheid of naar nominale snelheid videochip
aan deze kaarten kan ik geraken.
pricewatch: EVGA GeForce GT 730 2GB DDR3 LP
pricewatch: Asus GT 730 Passive LP
pricewatch: Sapphire Radeon HD 5450 2GB DDR3
of heeft iemand vroeger een betere kaart in dit pctjes gekregen?
hierbij vermeld ik nog dat ik er een q9550 ingestoken heb en 8Gb ram en een ssd'tje
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Mvg
Hierbij heb ik een heel klein vraagje met waarschijnlijk een zeer makkelijk antwoord.
Ik heb een oud pctje liggen (hp 6000 sff) en daar zit mijn dochter vrolijk op te tokkelen
maar aangezien spelletjes wat stroef lopen zou ik graag een videokaart kopen.
hierbij heb ik al zeer veel forums afgestruind op zoek naar antwoorden wat er wel in kan en niet en wat er in mag en niet
hierbij concludeer ik het volgende.
Hierin MOET een low factor gpu
de voeding die hierin zit is 240 w het pci slot gaat tot 30W maar op fora lees ik dat het tot 75W ook lukt
de videokaart mag niet te nieuw zijn ivm het bios anders werkt het niet (iets met de uefi)
Hierbij kies ik voor een gt730 of hd5450 maar welke is nu de beste. moet ik kijken naar geheugensnelheid of naar nominale snelheid videochip
aan deze kaarten kan ik geraken.
pricewatch: EVGA GeForce GT 730 2GB DDR3 LP
pricewatch: Asus GT 730 Passive LP
pricewatch: Sapphire Radeon HD 5450 2GB DDR3
of heeft iemand vroeger een betere kaart in dit pctjes gekregen?
hierbij vermeld ik nog dat ik er een q9550 ingestoken heb en 8Gb ram en een ssd'tje
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Mvg
[ Voor 3% gewijzigd door fafke op 07-05-2019 20:16 ]