"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
pak een tissue of wat wattenstaafjes en ff wegvegen... die zut geleid meestal geen stroom en het bijt ook nie geloof ik... dus gewoon ff afvegen en weer booten =D
Kan opzich geen kwaad denk ik, maar haal het idd toch maar weg, op de manier die hierboven beschreven staat.Op donderdag 26 juli 2001 15:49 schreef siggy het volgende:
ehehehehamndig tubetje hoor, pats alles vliegt eruit, vraag me niet hoe ik het gedaan hebt maar het is gebeurd en er ligt wat op mn mobo, is dit nu schadelijk voor mn mobo of moet alles weg?
Sorry, maar als het arctic silver is gaat dat niet lukken, dat spul is hardnekkig. Je zal voor de hoekjes een beetje schoonmaakmiddel op een watten staafje moeten gebruiken.Op donderdag 26 juli 2001 23:38 schreef -polle- het volgende:
[..]
Kan opzich geen kwaad denk ik, maar haal het idd toch maar weg, op de manier die hierboven beschreven staat.
One of the animals has left its cage today.
O ja heb wel es gehoord dat het met wasbenzine er goed af gaat.
Das waar, daar heb ik geen rekening mee gehouden. Al denk ik wel dat deze jongeman met Artic Silver wel wat voorzichtiger had gedaan, dat spul is namelijk vrij prijzig, toch ?Op donderdag 26 juli 2001 23:49 schreef mrknowitall het volgende:
[..]
Sorry, maar als het arctic silver is gaat dat niet lukken, dat spul is hardnekkig. Je zal voor de hoekjes een beetje schoonmaakmiddel op een watten staafje moeten gebruiken.
Ik gebruik velgenreiniger
, wel gelijk water daarna anders gaat het inbijten.
Ik gebruik Arctic Silver nooit boven het mobo, maar direct op de proc en het koelblok, met velgenreiniger verdwijnt alle oxidatie op hte koelblok...
Ik gebruik Arctic Silver nooit boven het mobo, maar direct op de proc en het koelblok, met velgenreiniger verdwijnt alle oxidatie op hte koelblok...
One of the animals has left its cage today.
Ja tuurlijk, sopje er bij en hoppa, schoonmaken die hap, ik kan me eigen niet voorstellen dat dat goed is voor je mobo. Ik zou gewoon alcohol pakken, maar ik weet niet of dat spul gaat reageren met alcohol, want dan zouden er wel eens giftige dampen kunnen ontstaan...
Als het goed is geleid het niet dus zou het geen kwaad mogen..
Dat opgeruimd mooier is is weer een ander verhaal:)
Dat opgeruimd mooier is is weer een ander verhaal:)
beetje terpetine/alcohol/wasbenzine erop en klaar 
desnoods zet de dat ding in de afwasmachine, zolang je hem maar ff laat droger daarna
desnoods zet de dat ding in de afwasmachine, zolang je hem maar ff laat droger daarna
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
Als je het wilt schoonmaken zoek iets niet bijtends op ... Alcohol doet dit wel ... men probeert vaak ook cd/cdrom spelers te reinigen met alcohol, met name de lens GROTE FOUT alcohol kan oplossend werken ...Op vrijdag 27 juli 2001 00:12 schreef het_beest het volgende:
Ja tuurlijk, sopje er bij en hoppa, schoonmaken die hap, ik kan me eigen niet voorstellen dat dat goed is voor je mobo. Ik zou gewoon alcohol pakken, maar ik weet niet of dat spul gaat reageren met alcohol, want dan zouden er wel eens giftige dampen kunnen ontstaan...
Verwijderd
Daar had ik nie eerder bij naged8 eigenlijk, alcohol dus, ook nog een suggestie met wat dan wel?? Sopje lijkt me niet zo heel goed werken bij dit soort spul zonder veel spoelen met water en dat moet dan weer compleet wegdrogen dus dan ben je wel een dagje aant drogenOp vrijdag 27 juli 2001 01:13 schreef malfa het volgende:
[..]
Als je het wilt schoonmaken zoek iets niet bijtends op ... Alcohol doet dit wel ... men probeert vaak ook cd/cdrom spelers te reinigen met alcohol, met name de lens GROTE FOUT alcohol kan oplossend werken ...
Dat valt op zich wel mee als je maar de goede alcohol gebruikt (99.7% isopropyl-alcohol). Nooit problemen mee gehad...Op vrijdag 27 juli 2001 01:13 schreef malfa het volgende:
[..]
... men probeert vaak ook cd/cdrom spelers te reinigen met alcohol, met name de lens GROTE FOUT alcohol kan oplossend werken ...
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Verwijderd
nuff' saidOp vrijdag 27 juli 2001 00:58 schreef Sir_Joachim het volgende:
beetje terpetine/alcohol/wasbenzine erop en klaar
Pagina: 1