Ik zoek een?
Processor
Wat is je budget?
Dat ligt eraan wat het meer "waard" is
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
vooral voor 4k videobewerking.
Specs behalve cpu:
GTX 1070
16gb DDR3
2x 500gb ssd
1x 2tb hdd
CX450M voeding (450 watt, 80+ brons)
Ik zit al een tijdje te twijfelen om óf alleen een cpu upgrade te kopen, óf een complete upgrade set (cpu/mobo/ram). Op het moment heb ik namelijk een i5-4460, en 4k videobewerken wordt een beetje te veel voor deze i5. Daarom wil ik graag een nieuwe processor kopen om mijn preview playback in sony vegas smoother te krijgen en dus met meer gemak te kunnen editen. Nu wil ik eigenlijk graag weten of het genoeg is om alleen een i7-4790k te kopen, of dat het juist beter is om te investeren in een complete upgradeset. budget is niet echt van toepassing, aangezien het twee heel verschillende bedragen zijn. Stel ik zou de upgradeset kopen, had ik dit in gedachte:
Processor
Wat is je budget?
Dat ligt eraan wat het meer "waard" is
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
vooral voor 4k videobewerking.
Specs behalve cpu:
GTX 1070
16gb DDR3
2x 500gb ssd
1x 2tb hdd
CX450M voeding (450 watt, 80+ brons)
Ik zit al een tijdje te twijfelen om óf alleen een cpu upgrade te kopen, óf een complete upgrade set (cpu/mobo/ram). Op het moment heb ik namelijk een i5-4460, en 4k videobewerken wordt een beetje te veel voor deze i5. Daarom wil ik graag een nieuwe processor kopen om mijn preview playback in sony vegas smoother te krijgen en dus met meer gemak te kunnen editen. Nu wil ik eigenlijk graag weten of het genoeg is om alleen een i7-4790k te kopen, of dat het juist beter is om te investeren in een complete upgradeset. budget is niet echt van toepassing, aangezien het twee heel verschillende bedragen zijn. Stel ik zou de upgradeset kopen, had ik dit in gedachte:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 500,85 | ||