Wijziging User Review van RikusH -> John Stopman

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Door RikusH gekocht product: V&A aangeboden: Samsung Syncmaster E2220 Zwart

Ik kreeg voor de beschrijving van bovenstaand 2de hands product een 4-sterren rating:

Dat is jammer, aangezien in de advertentie duidelijk stond dat het scherm gebruikssporen bevatte en dat de voet afgebroken was. Alle overige specificaties konden worden opgevraagd door op de specificatielink te klikken. Ook was de leeftijd van het product correct aangegeven: 108 maanden.

NB: Ik heb op 3 mei jongstleden een DM naar RikusH gestuurd met daarin de vraag waarom hij een 4-sterren rating gaf en waarin ik de hoop uitte dat hij mij alsnog een 5-sterren rating zou kunnen geven. Daar heb ik, tot nog toe, geen antwoord op mogen ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door John Stopman op 07-05-2019 18:50 ]

Wust um yn 'e moele ha? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En wat verwacht je nu van ons? Wij gaan niet zomaar het aantal sterren aanpassen. Dat mag je met @RikusH bespreken. Ik verneem de uitkomst wel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Wat nu weer? Ik verwacht niets en legde enkel de situatie ff uit. Zoals ik al schreef is het wachten op een reactie van RikusH ;)

[ Voor 15% gewijzigd door John Stopman op 08-05-2019 18:19 ]

Wust um yn 'e moele ha? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dus was het niet nodig dit te posten :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.