Toon posts:

AMD + Mobo kopen.. welke moet ik nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze vraag al supervaak is voorgekomen.. maar ik zou graag persoonlijk advies willen van de ervaren AMD tweakers onder ons ;)

Kijk, ik wil dus een nieuw mobo + proc kopen.. maar ben er nog niet achter welke het moet worden.. in ieder geval een AMD Athlon 1200 , maar het mobo.. daar zit ik een beetje mee.. hij moet wel 1 ISA slot hebben (voor mijn AWE32 waar ik erg aan gehecht ben ;) )

en dan nog een vraag.. moet ik mijn hele windows er opnieuw op gaan zetten ? ik hoop het niet want daar heb ik weinig zin in (2 weken terug nog gedaan namelijk)

advies graag :)
alvast bedankt..

edit : wat is beter als ik ga overklokken 200fsb of 266fsb ?

edit2 : sorry ik blijf aan de gang.. welke cooler zou ik er dan bij moeten nemen.. (moet een supergoeie zijn.. die wreed cooled.. AMDz worden tamelijk warm.. vandaar )

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Hoeveel heb je dan te besteden???

Verwijderd

MSI KT266 Pro, Epox 8Kxx, Abit KT7A? Wil je DDR? Windows zul je wel opnieuw moeten installen. Alleen mogen deze vragen tegenwoordig niet meer...

• spine
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

abit kt7a is een goeie..... ook voor oc-en

noise control silverado is een goeie cooler en ook errug stil :)

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 10-02 15:01
Neem de abit kt7a mooi bordje 6 pci 1 isa.
ondersteund 200 en 266 fbs procesorren

Verwijderd

Kee dan, Abit KT7A, 1GHz Axia Athlon, Thermalright SK6, 92mm Ventilator (kijk op 7volts.com voor die, die bij jouw past.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nogal een UTS vraagje....

Zijn zoveeeel topics over geweest, dat een /10 achter de PMGurl te plaatsen al resultaat oplevert
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.