In mijn ervaring wordt de term 'verborgen gebrek' te pas en te onpas gebruikt voor alle grote en kleine zaken die je in je nieuwe huis tegenkomt en waar je eigenlijk niet zo blij mee bent. Voor het gros geldt: deal with it, je koopt een huis in de staat zoals deze is.
Soms zit er natuurlijk wel wat tussen waarbij de vorige eigenaar echt nalatig is geweest. Ik heb het idee dat ik er nu zo eentje te pakken heb... Mijn casus is als volgt:
Iemand tips hoe dit verder aan te pakken? Soortgelijke situaties, ervaringen?
Ik ben ook los van mijn eigen casus wel benieuwd hoe het in de praktijk werkt, wanneer je bij ernstige gebreken (waardoor normaal gebruik van de woning niet mogelijk is) de vorige eigenaar twee weken de tijd dient te geven voor een oplossing.
Soms zit er natuurlijk wel wat tussen waarbij de vorige eigenaar echt nalatig is geweest. Ik heb het idee dat ik er nu zo eentje te pakken heb... Mijn casus is als volgt:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Iemand tips hoe dit verder aan te pakken? Soortgelijke situaties, ervaringen?
Ik ben ook los van mijn eigen casus wel benieuwd hoe het in de praktijk werkt, wanneer je bij ernstige gebreken (waardoor normaal gebruik van de woning niet mogelijk is) de vorige eigenaar twee weken de tijd dient te geven voor een oplossing.