Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• diederick76
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 07-05 11:18
Als ik naar foto's in webwinkels kijk zie ik op de Asus PRIME X470-PRO een stuk metaal zitten met daarop een label (sticker?) met de tekst "M.2 Heatsink". Ik ben hier een beetje sceptisch over omdat het gewoon een plat ding lijkt dat zo op het oog althans de het oppervlak niet vergroot en dus hitte alleen maar zal tegenhouden. En als die letters inderdaad een sticker zijn dan wordt het nog erger.

Maar het is niet zo heel goed te zien, dus wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen of ik dit goed zie?

diederick76 wijzigde deze reactie 07-05-2019 11:18 (12%)

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik zou beginnen bij reviews. Wat zeggen die?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23:08
Ik heb exact dit moederbord gekocht icm een M2.NVME SSD.
Onder het metalen plaatje zit een soort thermal pad over de hele lengte welke contact maakt met de SSD.
Ik heb op mijn SSD wel de typestickers verwijderd zodat de thermal pad goed contact maakt.
Wat betreft temperaturen heb ik geen vergelijkingsmateriaal, maar hij blijft altijd mooi koel (25-45 graden)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 22:26
Als je er iets op plakt word het oppervlakte natuurlijk hoe dan ook groter. Dat ding is ook veel groter als een m.2 ssd.
En er zit inderdaad natuurlijk een thermal pad onder.

Buiten dat, je kan het natuurlijk gewoon weglaten. En testen wat nou precies beter is.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True