Hp envy x360 start niet na windows update

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axelss
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 17:23
Hoi,

Gisteravond wilde ik nog even browsen, maar de cursor was verbogen in Chrome. Okay een reset zal het wel fixen. - upate and restart. Na enige tijd wachten begreep ik dat het wel even ging duren tot windows klaar was met updaten dus besloot ik te gaan slapen. Ik zet m'n laptop aan de kant, stroom niet ingeplugd en volgens mij minstens 60% batterij over op dat moment.
De volgende ochtend vind ik mijn laptop terug in een bootloop. Hij startte op met een hp logo met een regeltje text eronder in de trant van trying to recover. Maar na een paar seconden sloot hij zich weer af. Ik dacht dat de laptop stroom nodig zou hebben dus plug de stroom in. Zelfde probleem. Oke even laten laden dan met het scherm dicht.
Nu na een tijdje opgeladen te zijn start de laptop helemaal niet meer
Dit is best vervelend sinds ik dit ding nu anderhalve dag heb.
Wat kan ik nu het beste doen?
Groetjes, Axel

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:06
Terug naar de winkel

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 12:45
axelss schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:04:
Hoi,

Gisteravond wilde ik nog even browsen, maar de cursor was verbogen in Chrome. Okay een reset zal het wel fixen. - upate and restart. Na enige tijd wachten begreep ik dat het wel even ging duren tot windows klaar was met updaten dus besloot ik te gaan slapen. Ik zet m'n laptop aan de kant, stroom niet ingeplugd en volgens mij minstens 60% batterij over op dat moment.
De volgende ochtend vind ik mijn laptop terug in een bootloop. Hij startte op met een hp logo met een regeltje text eronder in de trant van trying to recover. Maar na een paar seconden sloot hij zich weer af. Ik dacht dat de laptop stroom nodig zou hebben dus plug de stroom in. Zelfde probleem. Oke even laten laden dan met het scherm dicht.
Nu na een tijdje opgeladen te zijn start de laptop helemaal niet meer
Dit is best vervelend sinds ik dit ding nu anderhalve dag heb.
Wat kan ik nu het beste doen?
Groetjes, Axel
Anderhalve dag oud? terug naar de winkel of contact opnemen met de leverancier