Overbodige notificaties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tHIYk89fPQnP7vY8SQmQmCpM/medium.jpg

Oftewel, als ik naar enige pagina vanTweakers ga, staat er rechtsboven nu "8 ongelezen". Terwijl ik daadwerkelijk maar 2 nieuwe DM's heb. De overige 6 komen op de een of andere manier uit mijn vergelijklijstje.

Neem aan dat dit al bekend is en dat iemand als @crisp er ook al eens iets over geroepen heeft; kon alleen niet heel snel een vergelijkbaar topic GoT-searchen door gebrek aan tastbare keywords.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je hebt maar 2 ongelezen dingen (de 2 dm's), maar hij telt alle cijfertjes (dus ook die 6 uit je "vergelijkmandje") bij elkaar op en markeert 'er is iets nieuws'.

Voor zover dit een bug is, is het wat anders dan de eerder wel eens gemelde 'notificatie niet te openen'-meldingen waar jij volgens mij verder naar refereert in je 2e alinea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
ACM schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:12:
Je hebt maar 2 ongelezen dingen (de 2 dm's), maar hij telt alle cijfertjes (dus ook die 6 uit je "vergelijkmandje") bij elkaar op en markeert 'er is iets nieuws'.
Dat inderdaad; er wordt een telling geaggregeerd van eigenlijk 2 waarden die weinig tot niets met elkaar te maken hebben.

Samen met jouw reply, had ik dus net "geel 9" maar die zijn dus onderverdeeld in 6 prijzen, 2 dm, 1 quote.
Voor zover dit een bug is, is het wat anders dan de eerder wel eens gemelde 'notificatie niet te openen'-meldingen waar jij volgens mij verder naar refereert in je 2e alinea.
Bedoelde meer dat GoT-search op "notificatie" nogal wollig veel resultaten gaf. Maar kan me tegelijkertijd voorstellen dat vast een ander slim persoon dezelfde melding heeft gedaan ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

MAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:29:

Bedoelde meer dat GoT-search op "notificatie" nogal wollig veel resultaten gaf. Maar kan me tegelijkertijd voorstellen dat vast een ander slim persoon dezelfde melding heeft gedaan ooit.
Deze specifiek melding vast ook wel. Maar alleen op "notificatie" zoeken zal inderdaad veel ruis in deze context geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

crisp

Devver

Pixelated

Dit is in ieder geval geen bug maar een bewuste keuze geweest toentertijd. De mogelijkheden om in een smalle layout onderscheid te maken tussen de verschillende cijfers zijn immers behoorlijk beperkt.

Ik kan me ook niet herinneren dat hier ooit eerder vragen of opmerkingen over zijn gekomen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:39:
Dit is in ieder geval geen bug maar een bewuste keuze geweest toentertijd. De mogelijkheden om in een smalle layout onderscheid te maken tussen de verschillende cijfers zijn immers behoorlijk beperkt.
Mag het dan toch lief naar MF?

Dat er 1 getal staat voor "alle notificaties" dus DM, quote, duimpje, etc. dat wil ik nog wel snappen. Maar dat mijn vergelijklijstje erbij wordt geteld, snap ik loggisch en functioneel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

MAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:23:
[...]

Mag het dan toch lief naar MF?

Dat er 1 getal staat voor "alle notificaties" dus DM, quote, duimpje, etc. dat wil ik nog wel snappen. Maar dat mijn vergelijklijstje erbij wordt geteld, snap ik loggisch en functioneel niet.
Dit inderdaad. Vreemde keuze, ik zie het liever ook anders :+

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

crisp

Devver

Pixelated

Bij deze dan --> Mooie Features :)

Intentionally left blank