Elke gebeurtenis in de wereldgeschiedenis begon met een nijlpaard
Ik zou eens met iemand gaan praten, zo uit je slof schieten is toch niet normaal?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat is er mis met je comment editten? Dan haal je de angel er iig uit. Die -1 zal ongetwijfeld blijven staan
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Sowieso kan je beter de betreffende reactie wijzigen, in plaats van hier iets plaatsen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Soms laat je eens iets verkeerd niet achter op het werk/school/stage/wat dan ook. We're all humanTsurany schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:43:
Ik zou eens met iemand gaan praten, zo uit je slof schieten is toch niet normaal?
Elke gebeurtenis in de wereldgeschiedenis begon met een nijlpaard
Ik raad je aan de volgende keer eerst tot rust te komen voor je frustraties via het reactiesysteem gaat uiten.
In ieder geval is het aanbieden van excuses een goede stap
Voor de rest zie ik hier weinig discussiewaarde. Ik ga het topic daarom sluiten.
In ieder geval is het aanbieden van excuses een goede stap
Voor de rest zie ik hier weinig discussiewaarde. Ik ga het topic daarom sluiten.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.