Realiseer me dat het een risico is of dit het goede subforum is (had hem in Android subforum willen posten maar die kan ik niet vinden?). Hoe dan ook: voor de zoveelste keer switch ik weer eens van iPhone naar Android. Zoals altijd vind ik dat een gedoe. Ik loop tegen het volgende aan:
Contacten: Vanuit iOS kan ik ze als een vCard exporteren. Dat zou ik weer kunnen importeren in mijn Google Account. Dat Google account staat nog vol met contacten uit het verleden. Kan ik veilig alle oude Google contacten verwijderen en de nieuwe vCard importeren?
Foto's: Ik heb nu op de iPhone mijn eigen filmrol. Dan nog Google Foto's, vanuiit het verleden. Liefst heb ik alles op de filmrol of in Google Foto's, niet beide. Valt dat te organiseren?
Apps: Is er een mogelijkheid dat alle apps die ik nu heb overgezet worden? Via een app die ze onthoud en synct oid?
WhatsApp: zou graag mijn historie meenemen naar Android. Is dat mogelijk?
Is er een service die zo'n overstap faciliteert? Of blijft het handwerk?
Contacten: Vanuit iOS kan ik ze als een vCard exporteren. Dat zou ik weer kunnen importeren in mijn Google Account. Dat Google account staat nog vol met contacten uit het verleden. Kan ik veilig alle oude Google contacten verwijderen en de nieuwe vCard importeren?
Foto's: Ik heb nu op de iPhone mijn eigen filmrol. Dan nog Google Foto's, vanuiit het verleden. Liefst heb ik alles op de filmrol of in Google Foto's, niet beide. Valt dat te organiseren?
Apps: Is er een mogelijkheid dat alle apps die ik nu heb overgezet worden? Via een app die ze onthoud en synct oid?
WhatsApp: zou graag mijn historie meenemen naar Android. Is dat mogelijk?
Is er een service die zo'n overstap faciliteert? Of blijft het handwerk?