Toon posts:

TVCC2000 werkt niet goed. tv-out progje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik Heb een Asus V7100 met Tv-out. Ik heb nu de asus drivers 12.90 geïnstalleert en dan doet dat clone mode enzo het allemaal goed. allen kun je met die drivers geen overscan(beeld uitrekken) doen. dus heb ik TVCC2000. Dat is net zoiets als Tv-tool, alleen dan voor een andere tv-chip (chrontel).

als ik in tvcc2000 dat knopje indruk dat ie op de tv moet dan gebeurt er gewoon helemaal nix, op de tv niet en ook op het scherm niet. als ik dan weer op het knopje druk voor computer dan flikert het beeld een keer op me monitor.
Heeft iemand hier een oplossing voor? OF een ander programma dat iets vergelijkbaars doet.

Het gaat er vooral om dat ik divx films over de hele breedte van me scherm kan zien, en met de drivers van asus en nvidia kan dat niet (overscan)

alvast bedankt

edit/
Ik gebruik de composite video out
/edit

Verwijderd

tvvc werkt bij mij ook niet

tip gebruik een andere player voor divx
zoals bsplayer hiermee kun je de wijdte en breedte van divx films aanpassen, zo kun je hem op 16:9 zetten , werkt veel beter dan pan scan

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan wordt ie toch niet breder op je beeld?? W8 ik probeer het wel ff...

dat werkt dus niet :(
Hij moet echt overscan doen. niet het beeld oprekken. Dat schiet niet op....

heeelp

Verwijderd

Topicstarter
niemand??? :'(

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Heb ff geen zin/tijd om het zelf uit te zoeken. Welke tv-encoder chip zit er op je kaart? BrookTree of ChronTel? Voor zover ik weet zijn TVCC en TV-tool door dezelfde mensen geschreven...

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

Verwijderd

Topicstarter
Chrontel.
tvtool is voor de d nogwat chip en tvcc2000 voor de chrontel

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Als je bij beeldschermeigenschappen de optie voor TV-out niet hebt dan werkt TVCC ook niet.
Welke versie gebruik je van TVCC?

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Topicstarter
bij beeldschermeigenschappen staat het wel, en werkt alles ook goed. Ik heb versie 1.21
Pagina: 1