Geheugensnelheid GF2

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:35
Iedereen weet al ondertussen dat je vooral je geheugen vetter moet zetten bij je GF2.
Nu hoor ik overal verhalen dat iedereen dat geheugen op 395 krijgt of 366 minimaal.
Nou ik kom stug niet verder als als 343 ipv 333.
Ja ik kom wel verder , maar dan maakt ie in UT bijvoorbeeld beeldfouten.
Oke misschien gaat het wel bij mij niet verder omdat ik mijn complete pc heb opgejaagd.
Mij AGP bus loopt op 89mhz ipv 66.
Misschien als ik mij P!!!700@933 weer op 700 zet ofzo dat ik mij GF verder kan opjagen of heeft dit niet veel met elkaar te maken????
Ik heb een creaive GF2.
Dat geheugen of blokje wordt niet echt heet, vooral het geheugen is niet bepaald warm.

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Bij mij licht het er ook veel aan welk tweak proggie ik gebruikte.. eentje van Asus (voor TNT serie) 2.02 of zo werkte heel slecht en de rest ligt stabiel rond de 115 mhz core en mem... kan hoger maar die drivers zijn vaak langzamer. De drivers maken ook nog wat uit. Enne ik zou het wel proberen de FSB terug te clocken.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Nou Carel, wat UT beterft haal je de beste resultaten met een zo snel mogelijke proc.snelheid want UT is CPU limited.
Test zelf maar.
In q3 is het fillrate en bandwith wat de klok slaat, dus haal de de beste resultaten met een zo hoog mogelijke overklokking van je kaart, vooral op de hogere reso's.

Niet op voorraad.