Smartphone/Tablet groothandel tussen Dordrecht en Den Bosch

Pagina: 1
Acties:
  • 453 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:52
Mijn vraag

Ik zoek een groothandel die smartphone / tablets onderdelen verkoopt tussen Dordrecht en Den Bosch.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via Google heb ik een poging gedaan om groothandels te vinden maar helaas....

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Wedervraagje:
waarom een groothandel en waarom in dit specifieke gebied?
Er zijn legio reparateurs en winkels in dit zoekgebied die smartphone onderdelen verkopen, voor een groothandel/importeur zit je toch al gauw in Rotterdam.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
@Wintervacht Naast mijn fulltime job repareer ik smartphones, tablets etc...
Ik woon in Dordrecht en werk op dit moment nog in Den Haag, en mijn huidige leverancier/groothandel zit in Rotterdam.
Maar vanaf volgende week begin ik bij een nieuw werkgever in Den Bosch, vandaar dat ik een groothandel zoek tussen Dordrecht en Den Bosch.
Anders moet ik namelijk na mijn werk nog doorrijden naar Rotterdam en dat is bijna niet te doen tijdens spitsuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je reparatie werk doet en zaken wilt doen met een echte groothandel zal je een bedrijf hebben. als je een bedrijf hebt dan zou je je tijd niet willen verdoen aan het ophalen van producten bij een groothandel. Veel groothandels hebben geen eens de mogelijkheid om af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
@Verwijderd Ik heb een bedrijf ja. En klopt ik wil mijn tijd niet verdoen om vanuit mijn toekomstige werkgever(Den Bosch) door te rijden naar Rotterdam en vervolgens weer terug rijden naar Dordrecht.

Bij mijn huidige leverancier is ophalen geen probleem, vandaar dat ik het hier aan mijn mede-tweakers gebruikers vraag of zij nog een leverancier kennen in de buurt van Den Bosch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

(laten) verzenden

edit: Ik dacht dat je een nieuwe klant zocht voor je reparatiewerk.

[ Voor 67% gewijzigd door Hackus op 06-05-2019 17:19 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
(jarig!)
Na drie keer lezen begrijp ik hem ....
Je zoekt de onderdelen ... niet de smartphones/tablets zelf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
@Hackus Daar vragen ze 5 euro verzendkosten voor. En ik heb in het verleden wel eens meegemaakt dat sommige onderdelen defect geleverd worden, hierdoor test ik ze altijd voordat ik een onderdeel koop bij mijn leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dit topic krijgt van mij een slotje. We zijn hier geen helpdesk en verwachten wel wat meer eigen inzet dan ''ik heb google gebruikt, maar niets gevonden
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.