Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aorus 9K gigabyte toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• hennes1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04-2022
Hallo allemaal ik heb een Aorus 9K gigabyte toetsenbord gekocht maar ik ben er niet tevreden over. ik had me oog laten vallen op de aorus 9K volgens Hardware info het toetsenbord, het eerste toetsen bord was al naar 1 uur kapot ja dat kan kreeg van Megekko direct een andere die deden niet moelijk, ik heb nu enkelen dagen dat nieuwe bord uitgetest maar ik vind het niet erg fijn, vind de aanslag te lang en het maakt een hels kabaal.
Weet iemand een leuk mechanisch game toetsenbord ( 150 euro) die aan mijn wensen te gemoed komt?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen Groetjes Hennes

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 14:55

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Lastig om te vergelijken, want het kabaal en lange toetsenaanslag is een beetje inherent aan een mechanisch toetsenbord.

Zelf gebruik ik een Logitech G613, omdat ik ook niet zo van de kleurtjes houd en het toetsenbord vooral zakelijk gebruik. of jij dat fijn vindt, weet ik natuurlijk niet.

Het blijft wel een redelijk luid toetsenbord, wat hier op kantoor niet altijd even handig is. Ik heb thuis hetzelfde toetsenbord staan, zodat ik thuis weer verder kan werken op hetzelfde toetsenbord.

Ik ben er erg tevreden over, maar het is maar net wat je zoekt. Geen idee wat vergelijkings- en reviewsites er over zeggen.

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:26

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Toetsenbord nemen met Cherry MX Silent-toetsen.

Cunning linguist.

• hennes1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04-2022
ik heb een keuze kunnen maken en ga voor de Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma V2 (Razer Yellow) - US layout
rond de 150 euro
want die heeft alles wat ik zoek, snel stil en degelijk en weer net niet in de 299 getallen