Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het word tijd om mijn hoofd gaming systeem te vervangen nu dat geheugen eindelijk weer normale prijzen beginnen te krijgen, mijn huidige systeem gaat dienst doen als 2e pc voor vrienden die op bezoek zijn die tegelijkertijd willen gamen dus het word een volledig nieuw systeem om op te gamen en series/films te bekijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 is denk ik wel mijn maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm word momenteel een Full HD tv voor gebruikt, hier gaat iets anders voor komen maar dat kan nog wel even duren. Waarschijnlijk word dat een grote monitor die ik dan ook wil kunnen gebruiken voor mijn consoles. Toetsenbord/muis heb ik ook al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een kast, moederbord, video kaart, geheugen, schijf, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd al intel/nvidea gehad en vind stroomverbruik ook wel redelijk belangrijk ten opzichte van performance
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet games als Starcraft 2 en Skyrim HD met mods minimaal op 1080p 60hz aankunnen 4k zou mooi zijn. Het liefst natuurlijk zoveel mogelijk toekomst bestendig met nieuwe vergelijkbare games.
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet snel te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil voornamelijk weten of ik niks over het hoofd heb gezien kwa compatibiliteit tussen de onderdelen, ik heb het geheugen al besteld(was in de aanbieding bij Amazon.de) dus hopelijk is dat in ieder geval goed
Eventuele suggesties voor betere/snellere alternatieven zijn altijd welkom natuurlijk.
Mijn huidige systeem heeft een I7-4770 en een geforce gtx 970 dus het moet minstens een redelijke upgrade op dat zijn.
Dit is het systeem wat ik tot nog toe heb samengesteld:
Het word tijd om mijn hoofd gaming systeem te vervangen nu dat geheugen eindelijk weer normale prijzen beginnen te krijgen, mijn huidige systeem gaat dienst doen als 2e pc voor vrienden die op bezoek zijn die tegelijkertijd willen gamen dus het word een volledig nieuw systeem om op te gamen en series/films te bekijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 is denk ik wel mijn maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm word momenteel een Full HD tv voor gebruikt, hier gaat iets anders voor komen maar dat kan nog wel even duren. Waarschijnlijk word dat een grote monitor die ik dan ook wil kunnen gebruiken voor mijn consoles. Toetsenbord/muis heb ik ook al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een kast, moederbord, video kaart, geheugen, schijf, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd al intel/nvidea gehad en vind stroomverbruik ook wel redelijk belangrijk ten opzichte van performance
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet games als Starcraft 2 en Skyrim HD met mods minimaal op 1080p 60hz aankunnen 4k zou mooi zijn. Het liefst natuurlijk zoveel mogelijk toekomst bestendig met nieuwe vergelijkbare games.
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet snel te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil voornamelijk weten of ik niks over het hoofd heb gezien kwa compatibiliteit tussen de onderdelen, ik heb het geheugen al besteld(was in de aanbieding bij Amazon.de) dus hopelijk is dat in ieder geval goed
Eventuele suggesties voor betere/snellere alternatieven zijn altijd welkom natuurlijk.
Mijn huidige systeem heeft een I7-4770 en een geforce gtx 970 dus het moet minstens een redelijke upgrade op dat zijn.
Dit is het systeem wat ik tot nog toe heb samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-8700 Boxed | € 316,72 | € 316,72 |
| 1 | Moederborden | MSI B250 Krait Gaming | € 90,90 | € 90,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Ti OC 6G | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon VS4-S | € 27,51 | € 27,51 |
| 1 | Geheugen intern | Team Group Night Hawk THRD432G3000HC16CDC01 | € 195,66 | € 195,66 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Solid state drives | PNY XLR8 CS3030 1TB | € 156,09 | € 156,09 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.157,88 | ||