Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustApollon
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-09-2024
Mijn vraag
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn Acer Aspire Switch 12 SW5-271-60A4, Als ik mijn laptop probeer op te starten en de aan/uit knop indruk gaat alleen het lampje blauw knipperen. Maar scherm blijft zwart en gebeurd voor de rest niks.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Acer Aspire Switch 12 SW5-271-60A4

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Accu leeg laten lopen en opnieuw geprobeerd.
Andere oplaad adapter geprobeerd.
Opstarten met de accu afgekoppeld.
Reset knop ingedrukt 10 seconden.
Netstroom eraf en accu eraf en toen de aan/uit knop 1 minuut ingehouden.
Heel internet doorgekeken maar er is weinig of te vinden over dit product, helaas niks gevonden wat werkte :|

Iemand een idee wat het kan zijn? :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Echte kenner ben ik niet maar:
In de gebruiksaanwijzing zal toch wel staan wat een blauw knipperend ledje betekent. Zoek anders gewoon bij een ander model.
Gaat het ledje van de hdd/ssd onregelmatig knipperen? Zo ja, zoek in de richting van video/scherm/mobo. Gaat dit niet knipperen dan vrees ik voor je mobo of ssd.
Hij geeft blijkbaar ook geen "piepje" bij het opstarten.
"Heel internet doorgekeken maar er is weinig of te vinden over dit product, helaas niks gevonden wat werkte "
Zoek op de storing en niet op model. Ook de informatie over andere modellen zou je op het spoor kunnen zetten. In deze fase van zoeken is je precieze model nog niet belangrijk.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?