Heb eventjes met de plextor 24/10/40 gewerkt maarja ding is veel te snel voor ide je kunt dan totaal niks meer met je pc maarja gelukkig bufferunrun en ze hadden de buffer van dat ding ook wel eens iets hoger moeten maken en on the fly gaat totaal niet dan kun je netzogoed met een 16x brander
en lite-on zou wel hetzelfde zijn !!
Conclussie ding moeten ze gewoon in scsi uitbrengen met een iets ruimere buffer das een stuk beter en niet zo cpu belastend
en lite-on zou wel hetzelfde zijn !!
Conclussie ding moeten ze gewoon in scsi uitbrengen met een iets ruimere buffer das een stuk beter en niet zo cpu belastend
Op zich lijkt me dat best cool, zo'n 24 speed brander. Ik heb een ultraplex 40 scsi, en die kan echt wel op die snelheid lezen, dus kun je ook 24x on the fly branden, en dan maar even niets doen met je pc, het branden duurt dan toch maar 3 minuten ofzo
Mother, will they like this song?
Ik heb zo'n Lite-On 24/10/40 besteld...
alsie binnen is zal ik m'n eens goed testen en m'n bevindingen hier rapporteren
alsie binnen is zal ik m'n eens goed testen en m'n bevindingen hier rapporteren
Verwijderd
ik heb even met de liteon 24x10x40 gewerkt maar het is teveel van het goede voor de ide bus
ennuh, waar haal je de cd`s vandaan die zo`n snelheid aankunnen?Om over rewritibles nog maar niet te praten, je zal er nog een stuk ov 10 hebben van 2 speed,(ervaring ? Hoe kom je der bij.)ben best tevreden met me Lite-on 12-10-32.
autnor heeft duidelijk nog nooit van UltraATA gehoord. Op PIO kan je niets meer met je computer doen nee, dat klopt. Maar UltraATA gebruikt niet veel meer cpu-tijd dan SCSI.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Pagina: 1