Diamond Viper II + Iiyama A901HT

Pagina: 1
Acties:

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Ben van plan om die twee te gaan kopen, goede keus? Zal niet vaak voor zware spellen worden gebruikt, wel DVD's bekijken.
Of weet iemand een andere videokaart die hij/zij beter vindt voor ongeveer dezelfde prijs?
En zijn dit goedkope prijzen voor deze dingen of weet iemand waar ik ze nog goedkoper kan krijgen:
Viper II: 355,-
A901HT: 1280,-

Verwijderd

voor video zou ik kiezen voor matrox g400 DH
die is niet heel duur en veel beter voor dvd's enzo... die monitor is ok.

• Foxz
  • Laatst online: 27-08 19:16

Foxz

343 Guilty Spark

De Viper II heeft een goede prijs maar als je toch geen spellen speelt zou ik eerder een Matrox G400 DH kopen, die is het beste in 2D. Kweet alleen niet precies hoe duur die is...

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Als je veel DVD's bekijkt is de Viper wel een aardige keus, deze heeft dacht ik ook hardware dvd.
De ati is ook een optie met hele goede DVD(ook hardware) ondersteuning.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Nou, als je een videokaart zoekt om DVD's te kijken, dan kan je beter een videokaart met TV-out nemen en deze op je televisie aansluiten. Hoef je ook geen dure monitor te kopen, al is die Iiyama wel handig als je meerdere window'tjes tegelijk open wilt hebben.

Verwijderd

Als je toch niet zo veel zware spellen gaat spelen, zou ik kiezen voor de G400 32MB, dit is een hele goede 2D-kaart. Mischien is alleen de prijs een nadeel voor je, de goedkoopste die ik kon vinden was ongeveer FL 400,-

Duurder dus dan die Viper II maar volges mij heeft de G400 betere (2D)beeldkwaliteit.

• uibeltje
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Ik ben er denk ik uit:

Het wordt de Matrox G400 DH, inderdaad 399,- bij Graficall.
Werkt dat goed met een Abit BE6-II mobo, weet iemand dat. Ondersteund alleen geen AGP 4x. Maakt dat nog veel verschil?
Pagina: 1