Ik ben opzoek naar een bluetooth speaker waarmee ik een voetbalveld(30x20) van geluid kan voorzien. De speaker moet ook lekker compact zijn zodat deze goed in mijn schooltas past. Ik heb onder andere gekeken naar de Charge 3/4 en de UE (mega)boom maar ben benieuwd naar welke speaker jullie denken dat het beste is.
Vraag
Alle reacties
Geen, cq je moet even je eisen qua portabiliteit bijstellen en/of goed nadenken.
Geluid is bewegende lucht. Hoe harder het geluid, hoe meer de licht geweegt. Die lucht zet je in beweging met je speakers. 600 vierkante meter veld is een hoop lucht om in beweging te krijgen. Dat red je dus niet met een portable dingetje met een paar speakertjes van max 6 cm ofzo
Gok dat het voor een feestje is? Zou eerder naar het huren van een kleine PA installatie kijken dan.
Geluid is bewegende lucht. Hoe harder het geluid, hoe meer de licht geweegt. Die lucht zet je in beweging met je speakers. 600 vierkante meter veld is een hoop lucht om in beweging te krijgen. Dat red je dus niet met een portable dingetje met een paar speakertjes van max 6 cm ofzo
Gok dat het voor een feestje is? Zou eerder naar het huren van een kleine PA installatie kijken dan.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)