Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Met mijn PC game ik, denk aan de spellen PUBG, Battlefield 5 en osrs. Maar ik gebruik hem ook voor Word etc. Momenteel al speel ik PUBG en tegelijke tijd youtube kijk lagt die hij zit dan rond de 30-40 fps, normaal zit die op de 80-90 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil zo min mogelijk uit geven. Het liefst in stappen al is dat mogelijk. Bijvoorbeeld eerst de processor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zijn de onderdelen waar mijn pc nu uit bestaat:
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz
RAM: 8.0 GB
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 970
Moederbord: Asus H97-Plus
Voeding: 550V
SSD: 250 gb
HDD: 1000 gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn doel is om op mijn pc alle spellen die ik wil spelen met normale graphics kan spelen zonder lag. en ook om te gamen en tegelijk youtube te kijken. (Ik denk dat eerst een processor upgrade al genoeg is en daarna komt de rest?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefst kwa videokaart bij Nvidia blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik alles er mee kan doen wat ik wil. zoals ik al eerder heb benoemd.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen. Ik ben niet super handig met instellingen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten wat ik moet doen om mijn doel te bereiken met zo min mogelijk geld in 1 keer. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. Als er nog informatie mist laat het me weten!
Alvast bedankt!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Met mijn PC game ik, denk aan de spellen PUBG, Battlefield 5 en osrs. Maar ik gebruik hem ook voor Word etc. Momenteel al speel ik PUBG en tegelijke tijd youtube kijk lagt die hij zit dan rond de 30-40 fps, normaal zit die op de 80-90 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil zo min mogelijk uit geven. Het liefst in stappen al is dat mogelijk. Bijvoorbeeld eerst de processor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zijn de onderdelen waar mijn pc nu uit bestaat:
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz
RAM: 8.0 GB
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 970
Moederbord: Asus H97-Plus
Voeding: 550V
SSD: 250 gb
HDD: 1000 gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn doel is om op mijn pc alle spellen die ik wil spelen met normale graphics kan spelen zonder lag. en ook om te gamen en tegelijk youtube te kijken. (Ik denk dat eerst een processor upgrade al genoeg is en daarna komt de rest?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefst kwa videokaart bij Nvidia blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik alles er mee kan doen wat ik wil. zoals ik al eerder heb benoemd.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen. Ik ben niet super handig met instellingen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten wat ik moet doen om mijn doel te bereiken met zo min mogelijk geld in 1 keer. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. Als er nog informatie mist laat het me weten!
Alvast bedankt!