Als ik https://www.bol.com/nl/l/prullenbakken/N/12022/ bezoek kan ik niet filteren m.b.v. de linkerkolom als ik de laatste versie van Firefox gebruik. Bij gebruik van een volledig nieuw Firefoxprofiel doet het probleem zich nog steeds voor. Kan iemand dit probleem bevestigen?
Vraag
Alle reacties
Toevallig last van nieuws: Mozilla komt met hotfix voor problemen uitgeschakelde add-ons Firefox... ? Fix uit de comments al geprobeerd?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Firefox doet bij mij ook vreemd vandaag. 'k Denk dat het inderdaad met het bericht van @MAX3400 te maken heeft. Ik wacht wel even op de stabiele fix. Tot die tijd gebruik ik tijdelijk een andere browser voor bepaalde zaken.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Ik denk niet dat het met het add-on probleem te maken heeft (Heb zelf de fix al). In firefox krijg ik een javascript foutmelding in de console bij het filteren, dus ik vermoed dat volgende week een webdevver bij bol.com wat te doen heeft
No animals were harmed in the making of this comment.
Vreemd, @Comgenie, hier kan ik wel een filtertje toepassen. Snel is anders maar ik heb nu slechts 2 Curver bakken op mijn beeld staan zonder issues.

FF66.0.3 64-bit, Windows 10 x 64.
/edit: @TimoDimo hier dus 2 users zonder problemen. Probeer het nog eens (of voor goede troubleshooting, pak eens een andere browser en/of disable ALLE plugins/addons in jouw Firefox).

/edit: @TimoDimo hier dus 2 users zonder problemen. Probeer het nog eens (of voor goede troubleshooting, pak eens een andere browser en/of disable ALLE plugins/addons in jouw Firefox).
[ Voor 50% gewijzigd door MAX3400 op 05-05-2019 18:24 ]
Inderdaad vreemd. Zelfde specs hier. En het lijkt hier inmiddels ook te werken. Wellicht waren ze al bezig met het probleem oplossen.
Edit: Soms wel, soms niet, afhankelijk van welke filters je zet lijkt het
Edit: Soms wel, soms niet, afhankelijk van welke filters je zet lijkt het
[ Voor 22% gewijzigd door Comgenie op 05-05-2019 18:26 ]
No animals were harmed in the making of this comment.
Ah, Curver werkt ook bij mij. Alleen de rest werkt niet.MAX3400 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:17:
Vreemd, @Comgenie, hier kan ik wel een filtertje toepassen. Snel is anders maar ik heb nu slechts 2 Curver bakken op mijn beeld staan zonder issues.
[Afbeelding]
Ik werk niet bij Bol maar hun chat/support is 24/7 open?TimoDimo schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:24:
[...]
Ah, Curver werkt ook bij mij. Alleen de rest werkt niet.
Ik denk niet dat je daar iets kunt bereiken. Ja, ik zou kunnen vragen of ze even Firefox willen uitproberen, en dan constateren ze dat het niet werkt en kunnen verder niets doen waarschijnlijk.
Want? Als je belt en aangeeft een vuilnisbak te willen van 60 liter, liefst van metaal, niet meer dan 51 Euro en nu leverbaar, kunnen zij telefonisch je toch 1 of 2 typen geven en die kan je dan bestellen?TimoDimo schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:28:
Ik denk niet dat je daar iets kunt bereiken.
Je topic staat in Devschuur; tenzij je dus eigenaar bent van de Bol.com site of programmeur voor ze bent, weet ik niet of je voldoende info geeft om je issue op te lossen
Het gaat mij niet om de prullenbakken. Dat was slechts een voorbeeld. De problemen doen zich ook voor bij andere catagorieën. En ik wil dat het gewoon werkt in Firefox. Als het me alleen om het filteren zou gaan kan ik ook even een op Chromium gebaseerde browser gebruiken.
Het werkt nog steeds niet.
[ Voor 4% gewijzigd door TimoDimo op 13-05-2019 19:20 ]
FF66.05 hier,
bij Bol problemen, andere sites met filters niet.
bij Bol problemen, andere sites met filters niet.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Misschien dat je daar wat aan kan doen als je contact opneemt met bol.com in plaats van een topic te openen op een forum voor developers, alsof wij er verder iets aan of mee kunnen doen. En na een week je topic schoppen om te zeggen dat het nog steeds niet werkt is al helemaal niet productief.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.