Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:27
Zit met een probleempje om een "handigheidje" van de een vorige eigenaars van mijn 04 Vectra C1 GTS op te lossen. Het is een kwaaltje dat de CC slecht werkt/reageert bij deze auto's. Nu is dat normaal gesproken met een paar minuten gerepareerd. Hendel eruit klikken, schoonmaken, contactpunten opsolderen en hendel weer terug.

Betreffende hendel:
http://i192.photobucket.com/albums/z249/hans_vledder/Opel%20Vectra%20C%20-%20Hendel%20Vervangen/02-VoorzijdeHendel.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z249/hans_vledder/Opel%20Vectra%20C%20-%20Hendel%20Vervangen/03-OnderzijdeHendel.jpg

Kwestie van een recht gebogen paperclip in de gleuf duwen en hij is eruit.
https://opel-forum.nl/for...el-uitbouwen-en-inbouwen/

Nu is bij mij waarschijnlijk ooit met geweld de hendel eruit gehaald, met als gevolg dat hij niet meer vast klikte. Dat hebben ze opgelost door er een klodder kit tussen te doen. Nu doet mijn CC het niet correct, en wil ik die hendel weer demonteren. De kit zit in die groef van de eerste foto, zit ongeveer een milimeter tussen de hendel en het gat waar hij invalt.

http://i65.tinypic.com/206li7t.jpg

Hoe ga ik hem los krijgen? We hebben al geprobeerd om een stanley mes er tussen te krijgen, maar verder dan een cm of 2 kom je niet.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:57
Misschien beetje bij beetje met kit verwijderaar aan de slag? Of zit er ook electronica in de behuizing?

Uiteraard even testen zodat het niet ook het kunstof wegeet.

loki504 wijzigde deze reactie 05-05-2019 17:47 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:19

AlexanderB

I void warranties!

spuitbus remmenreiniger (€2 bij de action ofzo), de kit komt er zo vanaf.

Zou het kunstof niet moeten aanvreten, mogelijk de verf wel.

"Since there is no ending quote mark, everything after this is part of my quote. -Randal Munroe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
loki504 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:35:
Misschien beetje bij beetje met kit verwijderaar aan de slag? Of zit er ook electronica in de behuizing?

Uiteraard even testen zodat het niet ook het kunstof wegeet.
Schijnt nogal agressief te zijn, en er zit electronica in de hendel en de behuizing waar hij in gaat.
AlexanderB schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:57:
spuitbus remmenreiniger (€2 bij de action ofzo), de kit komt er zo vanaf.

Zou het kunstof niet moeten aanvreten, mogelijk de verf wel.
Zsm proberen, wel eerst even de accupolen eraf voordat ik het er tussen ga spuiten.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:57
@NoFearCreations ja kit verwijderaar is zeker agressief. Als er electronica in zit moet je dat zeker niet gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
Hier een update. Heb Innotec seal and bond remover gebruikt, en na een minuutje inweken trok ik hem zo los.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True