overzicht prestatie amd moederborden

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik moet een nieuw moederbord hebben, oude is over leden en aan mijn oude cpu (slot a :( ) heb ik ook niet zo veel.
Ik wil denk ik een duron gaan kopen maar nu de vraag welk moederbord erbij te nemen.

Wat ik zoek is een goed overzicht van verschillende moederborden (merken en types) waar ik hun prestaties kan zien.

Heeft iemand een goede link voor me?? Alvast bedankt

...

• Raimond613
  • Laatst online: 27-08 14:21

Raimond613

Simracer

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=124&page=1

en kijk anders effe bij pricewatch hier op tweakers.net

Ik ben zelf ook op zoek naar dezelfde combo, ik twijfel tussen Abit Kt7A, MSI k7t turbo en die EPOX 8kta

iracing profile

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Waarom overwegen jullie de Asus A7x serie niet?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 23:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Typisch zo'n topic wat in PMG hoort.

Move HA -> PMG.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ok een overzicht, wil je ddr geheugen gebruiken? Dat is wel belangrijk.

zonder ddr:

asus a7v133 dan wel de asus a7a 133
abit kt7a
epox 8kta
msi kt7

met ddr:
asus a7m266 :P

Verwijderd

Ik ben zelf ook op zoek naar een mobo voor een Athlon 1,2Ghz TB, ik denk zelf aan een Asus A7A266 omdat deze zowel 133Mhz SDRam als DDR geheugen ondersteunt.

Verwijderd

NEEEEE, neem alsjeblieft geen aLi chipset die zijn echt beroerd check de reviews!!

Die van Anandtech laat zien dat de aLi elke keer onderaan eindigt, zowel met als zonder DDR geheugen

Verwijderd

en de Asus A7M266? die is dan wel 100,- duurder...maar ik krijg tegenstrijdige info over het aanwezig zijn van 133Mhz SDRam sloten

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ik zit ook te denken aan die A7M266. Wil wel DDR (moet toch nieuw kopen) en die VIA chipsets lijken zoveel problemen te hebben.
En de SIS chipset is nog niet uit.

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
De problemen met de VIA KT266 chipset lijken goed opgelost. Daarom is het MSI KT266 Pro moederbord ook het overwegen waard als je een DDR moederbord zoekt.
Wel is het, zo dat VIA in september met een nieuwe revisie van de KT266 chipset komt.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Die set heeft toch de 686b southbridge? Is die bug echt opgelost of zijn er slechts work arounds beschikbaar?
Pagina: 1