Ik heb op mijn kamer een laptop staan vanaf daar wil ik een versterker, met boxen, en de Logitech MX Sound aansturen. Mijn probleem is alleen dat ik vanaf mijn laptop maar 1 audio output heb. Ik dacht het op te lossen door een audio splitter in mijn laptop te doen en dan alles aan te sturen, maar als ik dat doe dan heb ik het geluid van links voor me afspelen, op de Logitech MX Sound, en achter me rechts afspelen op mijn versterker boxen.
Ik heb voor me naast mijn beeldscherm de Logitech MX Sound staan en achter me 2 boxen aangestuurd door de versterker 'technics su-8044k'. De Logitech kan links en rechts aansturen en de versterker ook.
Wat moet ik doen om alle boxen juist aan te sturen waarmee ik alsnog verschil tussen rechts en links heb?
Ik heb voor me naast mijn beeldscherm de Logitech MX Sound staan en achter me 2 boxen aangestuurd door de versterker 'technics su-8044k'. De Logitech kan links en rechts aansturen en de versterker ook.
Wat moet ik doen om alle boxen juist aan te sturen waarmee ik alsnog verschil tussen rechts en links heb?