Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camaro79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-02-2024
Hallo iedereen!
Ik hoop dat ik mijn vraag in de juiste categorie heb gezet, anders mijn welgemeende excuses.

Sinds kort heb ik een abonnement afgesloten van F1TV Pro.
Deze probeer ik nu ook werken te krijgen op de computer op mijn werk, alleen wil dit nog op geen enkele manier lukken.

Wanneer ik F1TV in een internetbrowser start, lijkt alles eerste instantie te doen.
Als ik alle hoogtepunten start, werken de filmpjes wel.
Alleen het live beeld en de replays oefeningen starten niet op. Het beeld blijft dan zwart en iedere 10 seconde verversen.

Ik heb al diverse internet browsers geprobeerd waaronder: Chrome, Edge, IE, Mozzilla en Opera
Daarbij maakt incognito niet uit.

Ik heb ook al geprobeerd om via mijn Samsung Galaxy S8 mijn scherm via internet te mirroren, maar dat wordt ergens in het netwerk tegengehouden.

Vanwege restricties kan ik geen extensies installeren of via bijvoorbeeld mijn telefoon via het netwerk connectie maken.

Is er iemand die hiervoor een oplossing weet, of tips kan geven wat ik nog kan proberen?
Ik moet er wel even bij zeggen dat de computer op een server in Engeland draait. Heeft dat er wellicht mee te maken?

Alvast bedankt!

Mike

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 17:57
Contact opnemen met systeembeheer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

Werk pc's vallen onder beheer en voorwaarden van werk.
Dit kan van alles betekenen qua rechten en restricties.

Soms gelden restricties alleen op werklocaties/VPN en kun je thuis "vrij" internetten.
Soms worden er meer zaken afgeknepen.
Meestal geldt dat een werk pc (deels) prive gebruikt mag worden. Maar dat hier wel wat richtlijnen of eisen aan zitten.

Waar de server staat is niet van belang.
Hoe de werkplek is ingeregeld qua rechten en vrijheid wel. En daar kunnen we je niet mee helpen.
Dat zou je toch echt moeten opnemen met je werkgever en systeembeheerders.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ooit discussie gehad met iemand die eiste Netflix app te kunnen installeren op zijn werklaptop. Valide vraag als je TV-reviewer bent, onhandige vraag als je financiele administratie doet.

Zoals de anderen ook aangeven; zoek contact met je systeembeheerders en probeer een reden aan te geven dat F1 Pro toch best een essentieel stukje info is wat voor jouw werkzaamheden onmisbaar is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 11:37

Nibbz

Postmaster General

MAX3400 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:31:
Ooit discussie gehad met iemand die eiste Netflix app te kunnen installeren op zijn werklaptop. Valide vraag als je TV-reviewer bent, onhandige vraag als je financiele administratie doet.

Zoals de anderen ook aangeven; zoek contact met je systeembeheerders en probeer een reden aan te geven dat F1 Pro toch best een essentieel stukje info is wat voor jouw werkzaamheden onmisbaar is.
In je pauze ben je toch vrij om te doen wat je wilt. Het is meer aan de IT afdeling of ze hier aan willen meewerken. Lijkt me niet dat ze verplicht zijn.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nibbz schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:36:
[...]

In je pauze ben je toch vrij om te doen wat je wilt. Het is meer aan de IT afdeling of ze hier aan willen meewerken. Lijkt me niet dat ze verplicht zijn.
Pauze is wettelijk verplicht & vastgelegd. Gebruiken van zakelijke apparatuur voor prive doeleinden, staat daar zeeeeeeer ver vanaf.

Of vind je het ook normaal om in je pauze lekker stukje te gaan driften met je lease-auto maar tijdens de overige uren rijdt je wel netjes?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan zomaar zijn dat de live streams vanaf andere servers gehost worden en IT die IPs geblokkeerd heeft om overbelasting van het netwerk tijdens F1 races te voorkomen. Of wellicht gebruiken de live streams een ander soort streaming protocol wat geblokkeerd wordt.

Dus zoals verschillende users hierboven al aangeven: als je dit werkend wilt krijgen, zal je toch echt bij je systeembeheerder moeten zijn. Aangezien de kans groot is dat het een bewuste blokkade is, gaan wij je hier ook niet verder helpen die te omzeilen.

Verder is dit een technische vraag die dus niets in Film, TV & Muziek te zoeken heeft. Bij deze gaat het topic dan ook dicht.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.