Ik ben op dit moment bezig met het bouwen van mijn nieuwe woning en ga hier mijn game kamer realiseren, ik wil hier uiteindelijk kunnen gamen natuurlijk en heb daar voor een nieuwe PC nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gaan gebruiken als het "hart" van de kamer. Ik wil vanuit mijn PC kunnen gamen en sim racen
(Call Of Duty, PUBG, F1, anno 1800, Apex, The division 2, Asseto Corsa: Competizone, Project Cars 2, iRacing....) maar ik wil de PC ook gaan aansluiten op een beamer om daar via de PC op te gamen en films te kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 1500 / 2000 euro voor alleen de desktop
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech G502
Razer Blackwidow V2
3x iiyama G-Master Red Eagle GB2760QSU-B1
Fanatec Clubsport Wheelbase V2.5
Fanatec Clubsport Pedals V3
Fanatec Clubsport Steering wheel Formula V2
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige desktop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur, Twijfel zelf wel erg tussen AMD en Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks speciaals wat nog niet hierboven al is aangegeven
Ga je overklokken?
Ja ik ga de PC overklokken, Maar wel pas na een paar maanden. Dan ga ik ook de stock cooler vervangen voor een AIO
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren in het specificeren van het systeem, Ik heb de PC in principe pas nodig als mijn woning klaar is (nov 2019), Ik twijfel nu of ik beter kan wachten todat de prijzen van Intel weer zakken of dat ik toch sowieso voor een AMD systeem wil gaan.
Build AMD
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gaan gebruiken als het "hart" van de kamer. Ik wil vanuit mijn PC kunnen gamen en sim racen
(Call Of Duty, PUBG, F1, anno 1800, Apex, The division 2, Asseto Corsa: Competizone, Project Cars 2, iRacing....) maar ik wil de PC ook gaan aansluiten op een beamer om daar via de PC op te gamen en films te kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 1500 / 2000 euro voor alleen de desktop
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech G502
Razer Blackwidow V2
3x iiyama G-Master Red Eagle GB2760QSU-B1
Fanatec Clubsport Wheelbase V2.5
Fanatec Clubsport Pedals V3
Fanatec Clubsport Steering wheel Formula V2
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige desktop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur, Twijfel zelf wel erg tussen AMD en Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks speciaals wat nog niet hierboven al is aangegeven
Ga je overklokken?
Ja ik ga de PC overklokken, Maar wel pas na een paar maanden. Dan ga ik ook de stock cooler vervangen voor een AIO
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren in het specificeren van het systeem, Ik heb de PC in principe pas nodig als mijn woning klaar is (nov 2019), Ik twijfel nu of ik beter kan wachten todat de prijzen van Intel weer zakken of dat ik toch sowieso voor een AMD systeem wil gaan.
Build AMD
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Pro Carbon WiFi | € 270,- | € 270,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 618,48 | € 618,48 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Elite Zwart | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 199,- | € 199,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.786,47 | ||
[ Voor 35% gewijzigd door Firefly165 op 16-07-2019 19:17 ]