Toon posts:

Reactieveld boven de reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iets waar ik me al een tijdje aan stoor is dat je op mobiel altijd eerst helemaal naar onderen moet scrollen om te kunnen reageren. Het zou heel fijn zijn als je boven de reacties al een veld hebt om een reactie toe te voegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:31

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 09:56:
Iets waar ik me al een tijdje aan stoor is dat je op mobiel altijd eerst helemaal naar onderen moet scrollen om te kunnen reageren. Het zou heel fijn zijn als je boven de reacties al een veld hebt om een reactie toe te voegen.
Dus jij leest de reacties niet om te zien of iemand anders al heeft gezegd wat jij wilde zeggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:04

Reptile209

- gers -

En zodra je een klein stukje scrolt, verschijnt er rechtsonder in je scherm een pijltje waarmee je direct helemaal naar onder of boven kunt springen. Helpt dat niet al voldoende?

En verder wat @CyBeRSPiN zegt ;)

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik ga niet 200 reacties lezen nee. Soms wil je ook iets zeggen (complimentje bijv voor artikel) waardoor dat niet nodig is.

Helemaal naar onder scrollen werkt niet altijd fijn. Het is gewoon fijn als je al bovenaan een veld hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik betwijfel of dat nut heeft, ik ben zelf bang dat anderen dan soms vragen stellen die al in de onderliggende reacties beantwoord worden.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:34:
Nee ik ga niet 200 reacties lezen nee. Soms wil je ook iets zeggen (complimentje bijv voor artikel) waardoor dat niet nodig is.
Je hebt het dan over de FP? Niet over het forum?
Helemaal naar onder scrollen werkt niet altijd fijn. Het is gewoon fijn als je al bovenaan een veld hebt.
Kost me welgeteld een halve seconde extra dankzij:
Reptile209 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:04:
En zodra je een klein stukje scrolt, verschijnt er rechtsonder in je scherm een pijltje waarmee je direct helemaal naar onder of boven kunt springen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dus om de normale logica van een gesprek teniet te doen, wil je graag "random" iets snel kunnen posten?

Voorbeeldje; je zit al een uur op een verjaardag naar een gesprek tussen 9 mensen te luisteren, en dat is een goed / verhit gesprek. En na een uur sta je ineens op en roept, als 10e persoon, "Ja, helemaal goed!!".

Wordt je dan ook niet een beetje raar aangekeken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is maar een suggestie hè?? Ikzelf zou het prettig vinden qua usability. Niet iedereen gebruikt een website op dezelfde manier. Kan me voorstellen dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 11:05:
Het is maar een suggestie hè?? Ikzelf zou het prettig vinden qua usability. Niet iedereen gebruikt een website op dezelfde manier. Kan me voorstellen dat ik niet de enige ben.
Maar waar zou je dit graag geïmplementeerd willen hebben? Op de FP? GoT? Tweakblogs? Overal?

Zeker op GoT heeft dit in mijn ogen nooit enige meerwaarde. Als je de website gebruikt op een manier dat dit nuttig is, dan gebruik je hem naar mijn idee verkeerd. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:03
Dus jij leest geen reacties voordat je zelf gaat reageren?

Daarbij, iets scrollen en je krijgt al een pijltje waarmee je direct naar het reageer vakje gaat.

Door gelijk boven te typen gaat men waarschijnlijk dezelfde vragen/antwoorden geven die al in de andere reacties staan.

Ik zie er geen meerwaarde in, en volgens mij ben ik niet de enige.

Oh wacht...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:47

Fiber

Beaches are for storming.

Verder niks gelezen, maar lijkt me een slecht plan... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaat me puur om frontpage. Ik hoef geen reacties te lezen als ik iets wil posten. Wat ik al aangaf, het kan ook een compliment zijn op een goed artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:47

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 11:55:
Gaat me puur om frontpage. Ik hoef geen reacties te lezen als ik iets wil posten. Wat ik al aangaf, het kan ook een compliment zijn op een goed artikel.
Dat soort reacties zijn sowieso meestal niet nuttig, overbodig om maar niet te zeggen: off topic... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 15:13

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 11:55:
Eigenlijk mis je dus gewoon de "like" knop op de frontpage?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee het lijkt me duidelijk wat ik wil. En prima als mensen het niet willen, het gaat me om het geven van een idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:08

ikloon

Product Owner
Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 09:56:
Dit is recent getest in een A/B test op de mobiele weergave. Een reactieformulier boven de reacties bleek niet beter te werken dan de huidige opzet. Dus we hebben de verandering niet doorgevoerd.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Pagina: 1