Toevoegen "(Adressable) RGB header" bij moederborden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeTeman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-06 21:58
"The RGB market is broken"

Geen onbekende kreet in de RGB markt. Met de verschillende soorten RGB (12V analoog, 5V digitaal) en verschillende soorten aansluitingen die moederbord manufacturers gebruiken, mist de optie dit overzichtelijk te krijgen in de pricewatch. In PB's die ik hierover met andere Tweakers heb en als je de verschillende fora afgaat, bemachtigt men regelmatig (in onwetendheid) een moederbord met analoge RGB header, terwijl ze adressable RGB spul in gedachte hadden daar op aan te sluiten. "RGB is RGB toch" is geen ondenkbare denkwijze. Immers, zo dacht ik er zelf in het begin ook over.

Op de spec pages van de moederborden is vaak/altijd wel te zien of er (12V) analoge RGB en/of (5V) Digital/Adressable RGB headers op het moederbord zitten.

- Is het dus mogelijk deze opties met "ja/nee" aan de pricewatch toe te voegen? (Desnoods manueel, ik offer mij wel op O-) )
- Willen we behalve "ja/nee" ook nog opties kunnen selecteren over welke soort 5V header gebruikt wordt? Asus, MSI en Gigabyte Z390 bordjes gebruiken bijvoorbeeld een andere header dan Gigabyte pre-Z390 bordjes. MSI heeft nog soms een speciale Corsair RGB header, etc etc.
- Hoe denken jullie over het toevoegen van (één van) deze opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeTeman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-06 21:58
Nee? Geen animo voor?