Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darth.75
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:05
Beste mede-Tweakers,

Ik heb een vervelend probleem. Ik stap over van Telfort naar T-Mobile en maak gebruik van de overstapservice. So far zo good zou je zeggen. Maar helaas: het verzetten van de datum voor de monteur is niet goed verwerkt, met het gevolg dat ik per 1 mei ben afgesloten bij Telfort en pas per 10 mei wordt aangesloten bij T-Mobile.

T-Mobile lost dit op door unlimited 4G ter beschikking te stellen. Op zich mooi. Mijn router (Asus RT-66N met Merlin firmware) kan een 4G verbinding opzetten via de USB poort. Ingesteld en een oude mobiel aan de router gehangen. Een Moto G uit de 2e generatie geloof ik. USB tethering aan en gaan....

Nou ja, soort van....Ik heb een 4G verbinding op de telefoon, maar de rest van het netwerk heeft een zeer onstabiele verbinding naar buiten. Router geeft regelmatig Disconnected aan, terwijl de telefoon aan is en tethering aan staat.
Ik heb al een andere USB kabel geprobeerd, maar dit lost het niet op. Iemand een ander idee?

[ Voor 4% gewijzigd door darth.75 op 04-05-2019 21:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:19
Een 4G router vragen aan T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darth.75
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:05
Dank voor je tip, maar dat is nu nog nog 6 dagen wat overkill. Wil het liefst de bestaande situatie stabiliseren.

Kan ook nog gaan hotspotten , maar dan moet alles rond de telefoon zitten. Te doen, maar minder handig.