PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ik zou persoonlijk voor BTC gaan als store of value.
ETH krijgt imo steeds meer concurrentie van volgende generatie ecosystemen die rondjes om de TPS van ETH heen rennen. BTC krijgt imo relatief minder concurrentie als store of value.
ETH krijgt imo steeds meer concurrentie van volgende generatie ecosystemen die rondjes om de TPS van ETH heen rennen. BTC krijgt imo relatief minder concurrentie als store of value.
Voorlopig is en blijft BTC de koning van crypto. Terecht of niet maakt niet uit. Als ik zou moeten kiezen tussen BTC of ETH voor de komende jaren zou ik volledig voor BTC gaan.
Okee dat is helder 
@Chris.nl , betekent dat dan ook dat het minen van ETH dan ook geen zin meer heeft? (Er vanuit gaande dat je een locatie hebt waarbij stroomkosten geen rol speelt)
@Chris.nl , betekent dat dan ook dat het minen van ETH dan ook geen zin meer heeft? (Er vanuit gaande dat je een locatie hebt waarbij stroomkosten geen rol speelt)
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Minen / PoW heeft mijn interesse niet echt, dus weet ik er niet genoeg over om een mening te kunnen hebben.Operations schreef op zondag 5 mei 2019 @ 11:33:
Okee dat is helder
Je vraag ging over behoud / verhogen van waarde door te holden, BTC vs ETH. Binnen die context zou je geminde ETH ook periodiek kunnen omzetten naar BTC.