Hi! Ik ben nieuw hier en ik heb meteen een over mijn game pc die ik op korte termijn wil gaan samenstellen.
Componenten:
Lian Li PC-O11 Dynamic
Gigabyte Z390 AORUS MASTER
Corsair Vengeance RGB Pro 3200MHZ 32GB
Thermaltake Floe Riing LED RGB 360 TT Premium
Intel Core i9 9900k
Samsung 860 EVO m.2 2TB
GIGABYTE AORUS GeForce RTX 2080 Ti Xtreme
Seasonic Focus Plus Gold 850
Dell AW3418DW
Nou wil ik de 2080 ti heel graag verticaal gaan mounten. Ik lees me suf over verschillende brackets en riser kabels, maar ik vraag me eigenlijk af of iemand goed advies heeft over een goede bracket waarmee ik alsnog 3 fans onderin kan plaatsen in combinatie met de Lian Li PC-O11 Dynamic? De aio komt bovenin en nog 3 fans tegen de achterzijde aan naast de mobo.
Ik kom o.a mounts tegen van Phantek en Cablemod. Ook ben ik benieuwd of ik de meegeleverde riser kabel kan verwisselen met een betere (tenminste, met goede recencies).
Graag jullie advies. Alvast bedankt!
Componenten:
Lian Li PC-O11 Dynamic
Gigabyte Z390 AORUS MASTER
Corsair Vengeance RGB Pro 3200MHZ 32GB
Thermaltake Floe Riing LED RGB 360 TT Premium
Intel Core i9 9900k
Samsung 860 EVO m.2 2TB
GIGABYTE AORUS GeForce RTX 2080 Ti Xtreme
Seasonic Focus Plus Gold 850
Dell AW3418DW
Nou wil ik de 2080 ti heel graag verticaal gaan mounten. Ik lees me suf over verschillende brackets en riser kabels, maar ik vraag me eigenlijk af of iemand goed advies heeft over een goede bracket waarmee ik alsnog 3 fans onderin kan plaatsen in combinatie met de Lian Li PC-O11 Dynamic? De aio komt bovenin en nog 3 fans tegen de achterzijde aan naast de mobo.
Ik kom o.a mounts tegen van Phantek en Cablemod. Ook ben ik benieuwd of ik de meegeleverde riser kabel kan verwisselen met een betere (tenminste, met goede recencies).
Graag jullie advies. Alvast bedankt!